וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "יש סיכוי טוב שלברון כבר הפך לגדול בכל הזמנים"

ג'יימס רשם עוד טריפל דאבל למרות משחק חלש, וב-NBA מהללים: האם הוא בן ה-33 הטוב אי פעם? וגם: לד'אנטוני "נמאס" מבקשות המנוחה של שחקני יוסטון, דוראנט "חושב שני צעדים לפני כולם"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
בלתי עציר, גם כשהוא ביום פושר. ג'יימס/AP

גם בימים חלשים יחסית, לברון ג'יימס ממשיך להשפיע על המשחק באינספור דרכים. הלילה (בין ראשון לשני) כוכב קליבלנד קלע 16 נקודות בלבד באחוזים רעים (5 מ-21 מהשדה), אבל בכל זאת הצליח לסיים עם טריפל דאבל כולל 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, להוביל את הקאבס לניצחון 87:98 על דאלאס ולסחוט שבחים די נדירים מהקולגה הוותיק דירק נוביצקי.

"ניסינו להקשות עליו וגם די הצלחנו, אבל הוא כל כך טוב, ומשפיע על המשחק כל כך גם כשהזריקה לא נכנסת לו", אמר נוביצקי. "הוא חודר, הוא מוסר, הוא מרווח את המשחק לקלעים. אתה מרגיש שעצרת אותו, ופתאום אתה רואה בסטטיסטיקה שיש לו טריפל דאבל. אין ספק שהוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ולמען האמת, אני חושב שיש סיכוי טוב שהוא כבר הפך לגדול מכולם".

ואכן, העונה הנוכחית של לברון ג'יימס ככל הנראה חסרת תקדים לשחקן בגילו. בבליצ'ר ריפורט ערכו השוואה בינו לבין כוכבי על אחרים בגיל 33, והגיעו למסקנה חד משמעית שג'יימס - בגילו, ועם העומס הפיזי העצום שיש על כתפיו - הוא "המבוגר הכי מרשים שהיה ב-NBA", אפילו יותר מג'ורדן ששכלל את משחקו מדי קיץ, גם כשהיה בדמדומי הקריירה.

עוד בנושא

גולדן סטייט שייטה, קליבלנד התקשתה, סן אנטוניו עצרה את יוסטון
ג'ייסון קיד, סטיב נאש, גרנט היל וריי אלן נבחרו להיכל התהילה

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'ורדן קלרקסון חוגגים. AP
איך זה ייראה בפלייאוף? לברון עם ג'ורדן קלרקסון/AP

ג'יימס עצמו העיד על עצמו הלילה אחרי המשחק ש"החטאתי ארבעה, חמישה, אולי אפילו שישה ליי אפים, וזה משהו שאני לא רגיל אליו. אבל זה שלא קלעתי טוב, לא מנע ממני להשפיע על המשחק. גם כשאני לא קולע, אני מוודא שהחברים שלי לקבוצה מקבלים את הזריקות שלהם, שאנחנו שולטים בריבאונד, כל הדברים הקטנים".

כעת השאלה היא איך הקאבס וג'יימס ייראו בפלייאוף. "יש לנו סיכויים לא רעים בפוסט סיזן", טען ג'יימס. "אנחנו משחקים בלי הרכז הבכיר שלנו (ג'ורג' היל), המאמן שלנו לא נמצא עדיין וכנראה שייקח לו זמן לחזור, כך שאי אפשר לדעת למה אנחנו מסוגלים. אבל אני חושב שאנחנו יכולים להיות די טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
סיבה לדאגה? ד'אנטוני/AP

* למרות שיוסטון שלו כבר הבטיחה את המקום הראשון ומשחקת בהילוך ראשון, מייק ד'אנטוני לא אהב את התצוגה של שחקניו בהפסד 100:83 הלילה לסן אנטוניו. הרוקטס קלעו את מספר הנקודות הכי נמוך בעידן ד'אנטוני, קלעו באחוזים הכי נמוכים העונה מהשדה (33.8), חילקו הכי פחות אסיסטים (12) וקלעו הכי פחות שלשות (7).

"לא היינו חדים ולא היינו מספיק אנרגטיים היום", אמר ד'אנטוני. "לצערי, זה ככה כבר בשלושה-ארבעה משחקים האחרונים. וכולם רוצים לנוח, הם מבקשים ממני 'תן לי לנוח, תן לי לנוח'. ובכן, זה סוף העונה, והם חייבים לשחק. אחרת נאבד את כל היתרון שבנינו לעצמנו בעמל רב במשך 80 משחקים, וזה מפחיד. הפלייאוף מגיע, ואנחנו חייבים להביא את כל האנרגיות שלנו, לא להוריד רגל מהגז".

* בגולדן סטייט מהללים את קווין דוראנט, שהוביל את הווריירס לניצחון 107:117 על פיניקס עם 29 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. סטיב קר אמר ש"דוראנט בורך בכישרון כדורסל נדיר, והוא מסוגל להתאים את עצמו לכל סיטואציה", בעוד קווין קוק אמר ש"יש לנו מוח כדורסל מדהים, הוא רואה הכל שניים או שלושה צעדים לפני כולם".

במקביל, הקבוצה שואבת עידוד ממצבו של פטריק מקו שכבר שוחרר מבית החולים אחרי שנפל בצורה מפחידה למדי במשחק מול סקרמנטו. ככל הנראה, הוא יחזור כבר בעוד שבוע לפעילות מלאה. סטיב קר אמר ש"אני שמח, בעיקר כי זה היה הדבר הכי מפחיד שראיתי אי פעם בכדורסל, ולא הייתי מתאושש מזה אם זה היה גורם לו להיעדרות ממושכת".

* מיאמי החליטה לקנוס את חסן וויטסייד, אחרי שביקר מפורשות את המאמן אריק ספולסטרה בסוף השבוע האחרון. וויטסייד התלונן על כך שהמאמן מספסל אותו בדקות ההכרעה של משחקים בגלל "בעיית מצ' אפ", וטען ש"זה מטריד. למה אנחנו מגיבים לקבוצות אחרות, אם יש לנו את אחד הסנטרים הטובים בליגה? זה בולשיט, באמת בולשיט".

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
חוזר לעצמו. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully