וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד, סטיב נאש, גרנט היל וריי אלן נבחרו להיכל התהילה

ארבעת כוכבי העבר נבחרו למחזור 2018 של ההיכל על שם ג'יימס נייסמית'. גם מאמן המכללות לפטי דריסל ושחקן העבר מוריס צ'יקס בפנים. הכדורסלניות קייטי סמית' וטינה תומפסון נבחרו גם הן

סטיב נאש, במדי פיניקס סאנס. Matt York, AP
קיבל כבוד עצום על קריירה ענקית. נאש/AP, Matt York

כוכבי העבר ג'ייסון קיד, סטיב נאש, ריי אלן וגרנט היל נבחרו היום (שבת) להיכל התהילה על שמו של ג'יימס נייסמית'. האחרים שנבחרו להיכנס השנה להיכל התהילה הם מאמן המכללות לפטי דריסל, כדורסלניות הנשים קייטי סמית' וטינה תומפסון וכדורסלן העבר מוריס צ'יקס. גם דינו ראג'ה הקרואטי בן ה-50 נבחרת להיכל התהילה.

הרכזים קיד ונאש מדורגים במקומות השני והשלישי ברשימת מוסרי האסיסטים של הליגה בכל הזמנים. קיד, שמדורג שלישי בהיסטוריה של ה-NBA עם 107 טריפל דאבלים, נבחר 10 פעמים לאולסטאר וזכה באליפות עם דאלאס ב-2010/11. נאש הוא אחד מ-12 שחקנים בלבד שזכו פעמיים ב-MVP של הליגה והוא נבחר שמונה פעמים לאולסטאר בסך הכול.

גרנט היל נחשב לאחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה בשנות ה-90, אבל סבל מהרבה מאוד פציעות שמנעו ממנו לרשום הישגים גדולים יותר בקריירה בת ה-19 שנים שלו בליגה. עדיין, הפורוורד רשם שבע הופעות באולסטאר ונבחר לחמישיית העונה ב-1996/97. אגב, על פי הדיווח שחקן נוסף שייכנס להיכל התהילה ב-2018 הוא מוריס צ'יקס, רכזה של פילדלפיה לשעבר שזכה באליפות ב-1983 ופרש עשר שנים לאחר מכן כשהוא עדיין שיאן כל הזמנים עם יותר משתי חטיפות למשחק.

ראג'ה, ששיחק ביוגופלסטיקה, רומא, בוסטון, פנאתינייקוס, זדאר, אולימפיאקוס, ציבונה זאגרב וספליט, זכה באינספור תארים במהלך הקריירה שלו ואף קלע בספרות כפולות בממוצע בכל אחת מארבע העונות שלו ב-NBA.

סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט (ימין) מול גארד ניו יורק ניקס ג'ייסון קיד (שמאל). AP
קיד, שמדורג שלישי בהיסטוריה של ה-NBA עם 107 טריפל דאבלים, נבחר 10 פעמים לאולסטאר וזכה באליפות עם דאלאס ב-2010/11/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully