וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו בוסקטס התאמן עם ברצלונה, צפוי להיות כשיר למפגש עם רומא

הקשר האחורי ערך אימון מלא לראשונה מאז הפציעה שלו מול צ'לסי בשמינית הגמר ויעמוד לרשות ואלוורדה. אומטיטי הודה: "הרבה קבוצות מעוניינות בי, בארסה לא ישבה איתי על הארכת חוזה"

one

סרג'יו בוסקטס.
התאמן וצפוי להיות כשיר לרומא. בוסקטס

חדשות טובות לברצלונה לקראת המפגש בליגת האלופות מול רומא ביום רביעי. אחרי שקיבלה בחזרה את מסי במשחק הליגה מול סביליה בשבת, היום חזר להתאמן גם סרג'יו בוסקטס לראשונה מאז הפציעה אותה חווה בשלב הקודם בשמינית גמר האלופות נגד צ'לסי לפני קצת יותר משבועיים. בוסקטס התאמן כרגיל עם יתר חבריו ורוב הסיכויים שהוא יפתח במשחק מול האיטלקים אחרי שלא שיחק במפגשי הליגה מול אתלטיק בילבאו וסביליה.


עוד בנושא:

מסי וסוארס הצילו את ברצלונה ב-2:2 הדרמטי מול סביליה
אחד המועמדים של ברצלונה להחליף את סמואל אומטיטי: דאיו אופמקנו

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סמואל אומטיטי שחקן ברצלונה לפני דני קרבחאל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יעזוב או יישאר? אומטיטי/רויטרס

אחרי התיקו הדרמטי מול סביליה במחזור הליגה החולף, ברצלונה כבר חושבת על המשחק מול רומא ברבע גמר ליגת האלופות. אלא שמאחורי הקלעים עוסקים גם בניסיונות להשאיר את סמואל אומטיטי, הבלם הצרפתי לו יש סעיף שחרור בסך 60 מיליון יורו, סכום שלא מעט קבוצות מוכנות לשלם כדי לרכוש אותו מברצלונה.

אמש התראיין אומטיטי ל"קנאל פלוס" הצרפתי והודה: "האמת היא שיש בי התעניינות מכמה קבוצות". על השאלה אם הוא מנהל מו"מ להארכת חוזהו בברצלונה, אמר: "אולי המועדון עובד על זה, מבחינתי שום דבר לא התחיל". אומטיטי לא הסתיר את רצונו להישאר במועדון הקטלאני כשאמר: "יש לי כל כך הרבה מטרות להגשים בבארסה אבל בעולם הזה הכול קורה כל כך מהר. אני מאוד גאה ושמח להיות כאן".

על סעיף השחרור שלו אמר: "זה לא סכום גבוה מאוד, כולם יודעים את זה. אבל זה לא משהו שמטריד אותי או מעניין אותי. אני מרוכז בכר הדשא, זה מה שמשמח אותי, השאר כבר יבוא לבד".

בראיון חשף אומטיטי שהוא דיבר עם חברו לנבחרת צרפת אנטואן גריזמן ואמר: "רציתי לדעת מה הוא חושב על המועדון שלי. כמו כל אחד אחר, הוא חושב דברים טובים. אם הוא יבוא, נצטרך לשחק עם שישה חלוצים".

לאומטיטי יש חוזה בבארסה עד 2021, אך כדי להשאיר אותו אצלה הקבוצה תהיה חייבת להחתים אותו על חוזה חדש עם סעיף שחרור גבוה בהרבה, כאשר מנצ'סטר יונייטד כבר הציעה לשחקן שכר עתק כדי לפתות אותו להגיע אליה, כשסעיף השחרור שלו כמובן לא מהווה בעייה עבור הקבוצה שהוציאה הון בשנתיים האחרונות על שחקנים כמו פול פוגבה ורומלו לוקאקו. אומטיטי יפתח במרכז ההגנה של נבחרת צרפת במונדיאל לצידו של רפאל וראן ואחריו מחירו עשוי לגדול עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully