וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "שרצקי סבל הרבה מהקבוצה, הגיע הזמן שהוא יזכה לנחת"

1.4.2018 / 9:45

הקבוצה הצפונית מאמינה ביכולתה להפתיע את בית"ר ירושלים בחצי גמר הגביע (20:50, ערוץ 5): "כל המפגשים מולם העונה היו שקולים, אפשר לעשות זאת". הבעלים אמור לשוחח עם השחקנים בבית המלון

יוסי ציפקיס

התרגשות גדולה בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים הערב (ראשון, 20:50, ערוץ 5). בקבוצה עבדו קשה לאורך כל השבוע והיו מרוצים מהשקט התקשורתי שאפשר להם להתכונן בצורה המקסימלית. הבוקר יצאו השחקנים לבית מלון, כדי להמשיך בהכנות.

הבעלים איזי שרצקי שלא הירבה להגיע העונה אך היה נוכח במשחק נגד הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, יגיע כמובן גם היום, ואולי אף יבקר בבית המלון וישוחח עם השחקנים. "איזי סבל הרבה בשנים האחרונות מהקבוצה", קבע אחד מהשחקנים, "הגיע הזמן שהוא שוב יזכה לנחת וזו ההזדמנות שלנו לעשות את זה. יש לנו קבוצה ששווה מקומות 4-6 ואנחנו יכולים להוכיח את זה דרך הגביע".

שרצקי לקח צעד אחד אחורה העונה בכל מה הנוגע למעורבות ובמועדון ציינו שזה ניכר בעיקר באיפוק כלפי המאמן חיים סילבס, שלמרות שלא העפיל לפלייאוף העליון זכה לקרדיט ולהערכה מהבעלים. שרצקי רוצה מאוד להגיע למפעל אירופי דרך הגביע והבהיר זאת לסילבס ולאנשי הקבוצה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: "אנשים קונים מספסרים כרטיסים ב-400 שקל. כולם בטירוף, אסור לנו לאכזב אותם"
ניר קלינגר: "אני סומך עליכם. שחקו כמו מול מכבי תל אביב"
הפועל רעננה: "אם נמשיך את היכולת שלנו, זו לא תהיה הפתעה אם נעלה לגמר"

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
סוף סוף קצת נחת? שרצקי/סוכנות ג'יני

למרות העונה המצוינת של היריבה, בקרית שמונה משוכנעים שהמשחק הערב יהיה שקול. "בכל המפגשים עם בית"ר העונה היה משחק שקול", הסביר אחד השחקנים. "ברור שמדובר בקבוצה טובה, אבל אם נדע לנצל באמצעות המהירות שלנו בהתקפה את החלק ההגנתי, שהוא הנקודה הפחות טובה שלהם, נוכל לעבור".

במועדון מבינים שלבית"ר תהיה עליונות ביציעים, אך מקווים שלא תהיה לכך השפעה. סילבס יפרסם את ההרכב בבית המלון וכן את המערך. לפחות לפי התרגולים, המאמן מתלבט בין ארבעה לחמישה שחקני הגנה. במועדון יהנו מסגל מלא למעט עדן שמיר שפצוע כבר זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully