וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "הקהל רצה את זלאטן, אז נתתי להם אותו"

זלאטן מאניה: השבדי הגדול שכבש צמד ב-19 דקות ועזר ללוס אנג'לס גלאקסי להפוך פיגור 3:0 לניצחון 3:4 בדרבי עם וולה אדיר ושער ניצחון, משגע את האמריקאים. וגם: הרשת נרגשת וגועשת

אתר רשמי

ביום שישי האחרון, זלאטן איברהימוביץ' עלה לאימון ראשון עם קבוצתו החדשה לוס אנג'לס גלאקסי. כשהציג את עצמו, הוא שאל את חבריו החדשים שאלה אחת: "האם אתם מאמינים באלוהים?". אחרי שכולם ענו, השבדי בן ה-36 הגיב עם פאנצ' ליין משעשע, כהרגלו: "אני שמח שכולכם מאמינים בי", תשובה שגררה צחוק גדול מכל אנשי גלאקסי שהיו באיזור.

אחרי מה שקרה אתמול במשחק הבכורה שלו, בו לוס אנג'לס גלאקסי חזרה מפיגור 3:0 לניצחון 3:4 על לוס אנג'לס FC בדרבי הודות לצמד של איברהימוביץ' שעלה מהספסל, יכול להיות שאפילו חבריו מאמינים שהגיע אליהם אל לקבוצה. ב-19 דקות בלבד, הפנומן נכנס וכבש וולה אדיר מ-40 מטר וקינח עם שער ניצחון בדקה ה-91, שהשאיר את האמריקאים בהלם.

"אני חושב ששמעתי שהקהל התחיל לצעוק 'אנחנו רוצים את זלאטן!'. אז נתתי להם אותו", אמר איברהימוביץ' בסיום. "קיבלתי את הכדור, ראיתי שהשוער מחוץ לשער והלכתי על זה. זאת הייתה הבעיטה הראשונה שלי במשחק. אמרתי לעצמי שאבעט מרחוק, כי למה לא? וזה נכנס".

עוד בנושא:

בכורה חלומית: צמד ושער ניצחון לזלאטן ב-3:4 של הגלאקסי
זלאטן איברהימוביץ' הוצג בלוס אנג'לס גלאקסי: "האריה רעב"
צפו בקבלת הפנים הנרגשת לזלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
שער בכורה מטורף. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

"יש לי היסטוריה של לכבוש במשחקי הבכורה שלי. זה קרה ביובנטוס, אינטר, ברצלונה, פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד. אז רציתי לעשות את זה גם הפעם". עוד לפני משחקו הראשון, איברה סיפק מספר ציטוטים מעניינים במסיבת העיתונאים בה הוצג באופן רשמי, ובין היתר אמר: "אני יודע מה אני יכול לעשות. באתי לכאן כדי לנצח ואני מתרגש. האריה רעב. אני לא שחצן, אני בעל ביטחון". על הגעתו לגלאקסי אמר: "זה דבר שהיה צריך לקרות כבר לפני כמה שנים. אני כאן עכשיו, זה היה הגורל שלי. זאת הייתה רק שאלה של מתי ואיך".

והרשת? התחרפנה לחלוטין. האמריקאים עדיין לא יודעים איך לאכול את הכוכב הגדול שהגיע אליהם. יש לציין שלא זכורה הופעת בכורה כל כך מיוחדת לאף כוכב גדול שהגיע מאירופה ל-MLS. כל חובבי הכדורגל בארצות הברית, ולא רק אוהדי גלאקסי, נהנו מרגעי הקסם של השבדי. כולם חוץ מאוהדי לוס אנג'לס FC כמובן, שכעת מצאו להם את הדמות שהם יכולים כל כך לשנוא. "שחצן מגעיל", אמר אחד מאוהדי FC בטוויטר מיד לאחר המשחק. "ננקום בדרבי הבא", הוסיף אוהד נוסף, והאמת? כולנו ציפייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'ונתן דוס סנטוס בטירוף

האם השגתם כבר חולצה?

חולצות של שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
חולצות של שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully