וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר של צ'לסי ונבחרת אנגליה ריי ווילקינס נאבק על חייו

ווילקינס בן ה-61 נמצא במצב קריטי אחרי שעבר התקף לב. אשתו סיפרה: "הוא בטיפול נמרץ. הוא לא במצב טוב בכלל, זה רע מאוד". רשם 84 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות בשנות ה-80

קרלו אנצ'לוטי, מאמן צ'לסי, לצד ריי ווילקינס. Darren Walsh, GettyImages
"יש לו דם כחול". ווילקינס עם קרלו אנצ'לוטי/GettyImages, Darren Walsh

שחקן העבר של נבחרת אנגליה וצ'לסי, ריי ווילקינס, נמצא בבמצב קריטי בבית החולים, זאת על פי ה"דיילי מייל". אשתו, ג'קי, סיפרה: "הוא בבית החולים. היה לו התקף לב והוא כרגע בטיפול נמרץ. הוא לא במצב טוב בכלל, זה רע מאוד". בבית החולים סנט ג'ורג' אישרו שווילקינס אכן נמצא בטיפול נמרץ, ולא נתנו פרטים נוספים על המקרה בשל בקשת משפחתו לפרטיות.

כשחקן רשם ווילקינס 84 הופעות במדי נבחרת אנגליה בשנות ה-70 וה-80, ושיחק בין היתר בצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, פריס סן ז'רמן וגלזגו ריינג'ס. הוא פצח בקריירה כמאמן ראשי בק.פ.ר ובפולהאם, אבל שימש בעיקר כעוזר, בצ'לסי, ווטפורד, מילוול, אסטון וילה ופולהאם, ובשתי קדנציות שונות תיפקד כמאמן זמני של צ'לסי. קרלו אנצ'לוטי, איתו עבד בצ'לסי, אמר עליו: "יש לו דם כחול אמיתי". אחרי הדיווחים, בצ'לסי מיהרו להוציא הודעה: "כל אנשי המועדון חושבים כרגע ומתפללים עבור ריי ווילקינס ומשפחתו. תמשיך להילחם ריי, אנחנו אוהבים ותומכים בך".

עוד בנושא:

דיווח באנגליה: צ'לסי תציע לריאל מדריד את הזאר בתמורה לבייל
לוק שואו זעם על ז'וזה מוריניו: "למה אתה תמיד מתנכל לי והורס הכל?"
ראחים סטרלינג קורא לאוהדי נבחרת אנגליה: "תנו לנו קצת אהבה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully