וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג קורא לאוהדי נבחרת אנגליה: "תנו לנו קצת אהבה"

לכוכב שלושת האריות נמאס מהגישה השלילית של הקהל: "ממהרים לשפוט אותנו, יש יותר מדי שליליות, תעזרו לנו להגיע לרוסיה בראש שקט". על גווארדיולה: "הוא עזר להחזיר לי את הפשטות"

שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. רויטרס
הערב הוא מול איטליה. סטרלינג/רויטרס

אחרי שגברה 0:1 על הולנד, נבחרת אנגליה תפגוש הערב (שלישי, 22:00, ספורט1) את איטליה באצטדיון בוומבלי, ותקווה להמשיך להשיג תוצאות חיוביות לקראת המונדיאל שייפתח בעוד פחות משלושה חודשים. בינתיים, שחקן הנבחרת ראחים סטרלינג התראיין ל"BBC" ושלח מסר לאוהדי שלושת האריות.

"לפעמים אני מרגיש שיש יותר מדי שליליות", אמר, "אשמח לשמוח הערות חיוביות פה ושם, פשוט תגרמו לי ולבחורים להרגיש שכולם מאחורנו. אם אתם רוצים שהמדינה שלכם תצליח, תסתכלו עליה באור חיובי. תעזרו לנו להגיע לרוסיה עם ראש שקט ותסמכו עלי, לדעתי תראו אנגליה אחרת. אני חושב שאם ניתן לשחקנים האלה אהבה, זה יעזור להם מאוד וירים להם את הביטחון".

על הביקורות של אוהדי הנבחרת: "זה מאכזב כי אתה לובש את החולצה ומקבל פידבק שלילי, אבל ככה זה, הם רוצים לראות אותך משחק טוב. הם לא עושים את זה ברשכות, אלא כדי לגרום לנו להשתפר. זה טוב בשביל מישהו כמוני, אני די משגשג מדברים כאלה. אני חושב ששופטים אותנו מהר מדי לפעמים".

סטרלינג שיבח את מאמנו במנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, שמוביל גם את הקבוצה וגם את השחקן בעצמו לעונה נהדרת. "המנהיגות שלו פנטסטית כי הוא מאמן נהדר", אמר, "הוא עוזר בפרטים הקטנים, לא משהו ספציפי, פשוט מחזיר אותך ליסודות ועוזר לך לעשות דברים פשוטים. הוא החזיר את הפשטות למשחק שלי ועל זה אני נותן לו הרבה קרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully