וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "סיימתי להתעסק עם בחורות והתבגרתי, רוצה לחזור לנבחרת"

החלוץ בעל התדמית הבעייתית הביע רצון ללבוש שוב את מדי נבחרת איטליה בה לא שיחק מאז המפלה במונדיאל 2014: "אני כבר בן 27. יש לי שני ילדים. אני לא עושה יותר שטויות"

שחקן ניס מריו באלוטלי. רויטרס
"חי על הקצה". באלוטלי/רויטרס

מריו באלוטלי מאיץ את הקמפיין שלו על מנת לחזור למדים הלאומיים של איטליה. החלוץ כבש העונה 14 שערים ב-21 הופעות בניס הצרפתית אך הוא לא זומן למדי האזורי מאז המפלה במונדיאל 2014. השם הרע שיצא לו מבחינת ההתנהלות האישית גרם למאמנים שונים להדיר אותו משורות הנבחרת הלאומית. זהו המצב גם בתקופתו של לואיג'י די ביאג'יו המשמש כמאמן זמני באחד התקופות הקשות שעוברות על נבחרת איטליה שלא הצליחה להעפיל למונדיאל המתקרב.

כעת באלוטלי מנסה לשנות את התדמית שלו מן הקצה אל הקצה. בראיון לגזטה דלו ספורט אמר החלוץ: "אני כבר בן 27, התבגרתי. סיימתי להתעסק עם בחורות. לא עושה יותר שטויות. יש לי שני ילדים ואני אגיד את האמת, אני מאוד רוצה לחזור לנבחרת איטליה".

באלוטלי, ששיחק בין היתר במנצ'סטר סיטי וליברפול, גם הצהיר כי בכוונתו לעזוב בסיום העונה את ניס הצנועה ולנסות לחזור למועדון בכיר יותר באירופה. על היעד הבא שלו הסכים לומר: "זה יהיה בצרפת, איטליה או אנגליה. אני אחד שחי על הקצה".

עוד בנושא
זידאן: "אין שום דבר רע ביחס שלי לאיסקו". רונאלדו מחוץ לסגל לשבת
צפו בקבלת הפנים הנרגשת לזלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס. הבכורה בשבת
למרות ההתעקשות של נשיא רומא: אליסון המועמד המוביל של ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully