וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתעקשות של נשיא רומא: אליסון המועמד המוביל של ריאל מדריד

מונצ'י טוען שהשוער הברזילאי "לא למכירה", אך במקביל התקשורת בספרד מדווחת כי הג'אלורוסי ישקלו למכור אותו תמורת 60 מיליון יורו. נחשף: ליברפול הציעה לריאל 70 מיליון יורו ואת קוטיניו תמורת בייל, הבלאנקוס סירבו

one

במקביל למאמציה להתחזק בעמדות אחרות, ריאל מדריד טרודה זמן רב במציאת שוער פותח. הנסיונות הרבים להחתים את דויד דה חאה עלו בתהו, המשא ומתן עם צ'לסי על טיבו קורטואה תקוע, וכעת נראה שלבלאנקוס יש פייבוריט חדש: אליסון מרומא. השוער הברזילאי (25), שמניותיו קפצו באופן משמעותי בעקבות העונה הטובה במדי הג'אלורוסי, חתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה והמנהל המקצועי מונצ'י התעקש אמש ש"הוא לא למכירה, אנחנו בונים עליו לעתיד הרחוק".

יחד עם זאת, התקשורת הספרדית מתעקשת שההיתכנות לעסקה עם רומא גבוהה פי כמה וכמה מההיתכנות לעסקה עם מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי, וכי הבלאנקוס כבר החליטו להשקיע את מירב המאמצים כדי להחתימו. בין השאר, הם קיבלו מסר לא רשמי מרומא על כך שיהיו מוכנים לשקול למכור אותו תמורת 60 מיליון יורו "בלבד", סכום נמוך יחסית.

אליסון שוער רומא. רויטרס
בדרך לברנבאו? אליסון/רויטרס

עוד בריאל מדריד: ספר חדש שרואה אור בימים אלו בצרפת שופך אור על עסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן, וחושף כבדרך אגב כיצד ריאל סירבה בקיץ שעבר להצעה שכיום נראית כדאית ביותר. לטענת העיתונאים שפרסמו את הספר, ליברפול פנתה לראשי הבלאנקוס באופן רשמי וניסתה למכור להם את פיליפה קוטיניו עוד לפני שהגיע לסיכום עם ברצלונה. ההצעה של המרסיסיידרס - 70 מיליון יורו פלוס קוטיניו, תמורת גארת' בייל - הפתיעה מאוד את הבלאנקוס, אך בסופו של דבר הם סירבו, במהלך שעל פניו נראה כיום תמוה.

לבסוף קוטיניו חתם בברצלונה, ריאל פספסה הזדמנות לבצע מחטף ליריבתה השנואה בדקה ה-90, וכעת נותרה תקועה עם בייל, שעל פי כל האינדיקציות עשוי לעזוב בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
ריאל מתחרטת שסירבה? גארת' בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully