וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החדש של הפועל עכו - סקאוט מהסוכנות של דודו דהאן

30.3.2018 / 16:35

גיא ליברמן החליף את יניב משולם על רקע הבדיקה שמנהלת ההתאחדות בנוגע למידת המעורבות של סוכן השחקנים במועדון. הפועל עכו: "גיא שימש כסקאוט של מספר סוכנויות. יש לו רעיונות מהפכניים"

מערכת וואלה

גיא ליברמן מונה היום (שישי) לתפקיד מנכ"ל הפועל עכו במקומו של יניב משולם שהתפטר לפני כמה שבועות. על פי גורמים במועדון ליברמן כבר התחיל בעבודתו מועדון והוא נרשם בהתאחדות לכדורגל כמנכ"ל וכבעל זכות חתימה.

עד לאחרונה שימש ליברמן כסקאוט בסוכנות השחקנים של דודו דהאן. בהתאחדות לכדורגל פתחו לאחרונה בבדיקה לגבי מידת המעורבות של דהאן במועדון. זאת על רקע חשיפת וואלה! ספורט אודות המסרונים שהוחלפו בין סוכן השחקנים דהאן לבין מי ששימש העונה כמאמן זמני במועדון שאול דה צ'וקורל. במועדון ציינו כי ליברמן עושה רושם של אדם איכותי ומדובר באדם צעיר ונמרץ שבא לתרום למועדון, אך על רקע מינויו שבה ועולה שאלת מעורבותו של דהאן במועדון. יש לציין כי בדף הפייסבוק של ליברמן עדיין כתוב כי הוא מועסק בסוכנות השחקנים של דהאן "סקאוטפוש". עם זאת בעכו ציינו כי הוא אינו מועסק עוד בסוכנות.

עוד בנושא
חשיפה: דודו דהאן מתדרך בהודעות את מאמן עכו כבוס לכל דבר
שאול דה צ'וקרל: "גאה שיש לי חבר/סוכן כמו דודו דהאן, אמשיך להתייעץ איתו"
הענף שאף אחד לא רוצה לראות בו את האמת: אורן יוספוביץ' על הפועל עכו ודודו דהאן

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
המנכ"ל החדש עבד אצלו. דהאן/קובי אליהו

מהפועל עכו נמסר בתגובה לדברים: "הפועל עכו שמחה לבשר ערב החג על הצטרפותו של גיא ליברמן לצוות הניהולי של המועדון. גיא בחור מוכשר, צעיר עם רעיונות מהפכניים. הוא בעל תואר בראיית חשבון ותקשורת באוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף הוא יוצא יחידת סיירת גולני".

בהמשך נמסר: "לגיא ידע רב בכדורגל ונסיון של מספר שנים כסקאוט של מספר סוכנויות שחקנים בארץ ובחו"ל. במהלך השנה האחרונה הוא נתן שירותים נקודתיים גם למועדונים ואקדמיות כדורגל בארץ. מאז עזיבתו של יניב משולם המועדון בדק מספר אפשרויות לתפקידים שונים בהנהלת המועדון, עלו מספר שמות ואף היו פגישות עם מספר מועמדים. גיא היה זה שהרשים ונתן תחושת מנהיגות מהרגע הראשון. אין לנו ספק שהשילוב המנצח הזה יעזור למועדון לעמוד ביעד מספר אחד שלנו וזה לבנות קבוצת כדורגל ומחלקת נוער שיביאו גאווה לתושבי עכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully