וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר ירושלים: "אלי אוחנה הרגיש צורך להתפוצץ אחרי הביקורות נגדו"

30.3.2018 / 10:16

לקראת השבוע הגורלי, בית"ר מרוצה משבירת השתיקה של נציג הבעלים: "סוף סוף אנשים רואים שיש לנו פנים". איתי שכטר לא יפתח בחצי גמר הגביע, הייסטר, קונטה וז'אורז'יניו לא ייכללו בסגל

צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: מתן חדד

"סוף סוף אנשים רואים שלבית"ר יש פנים", אמרו אמש (חמישי) בבית"ר ירושלים אחרי שאלי אוחנה שבר שתיקה עם ראיונות לכלי התקשורת. גורם במועדון אמר אתמול: "בדרך כלל מתעסקים בטביב, אבל לאט לאט גם אוחנה קיבל תגובות מזלזלות ועקיצות שהגיעו לשיא בפרשת וארן. הוא הרגיש צורך להתפוצץ, זה בער בו. עכשיו כולם מבינים שבית"ר לא מתכוונת לשתוק".

הקבוצה עומדת בפני שבוע גורלי - אולי הכי חשוב העונה - שיחל עם המפגש ביום ראשון מול עירוני קרית שמונה בחצי גמר הגביע, וייסגר עם משחק צמרת ביום רביעי מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. אוחנה העביר אמש מסר לקהל ואמר: "אני חושב שאי אפשר לבוא בטענות לקהל שלנו. הקהל תומך והרבה בזכותו אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. הוא בא באלפים ומתנהג למופת. ישנן כמה בעיות ואת מה שצריך לפתור, נפתור".

אוחנה הוסיף אמש ש"אני עובד בבית"ר מתוך רגש ואהבה, זה הבית שלי ואני עושה הכל מהלב. זה לא מקום עבודה, אני בראש ובראשונה אוהד בית"ר ורק אחר כך בעל תפקיד".

עוד בנושא

אלי אוחנה התראיין: "אני יכול להתווכח עם טביב, אבל בסוף הוא הבעלים"
בני בן זקן ובוריס קליימן לקראת חצי הגמר: "לא חושבים על באר שבע"
עומר גולן, ממנהיגי "לה פמיליה", נשלח ל-10 שנים לכלא והתעלף בביהמ"ש

אלי אוחנה. רוני כנפו
"עכשיו כולם מבינים שאנחנו לא מתכוונים לשתוק". אוחנה/רוני כנפו

המאמן בני בן זקן טרם החליט אם לפתוח עם שלושה בלמים או עם ארבעה שחקני הגנה מול קרית שמונה, ונראה שההחלטה תתקבל רק בסמוך למשחק. אם יפתחו שלושה בלמים, ישנה אפשרות ששון גולדברג יפתח כבלם וחן דילמוני כמגן. איתי שכטר שחוזר מפציעה לא יפתח, בעוד מרסל הייסטר, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו ייעדרו בשל פציעות. האחרון חזר לאחרונה לאימונים, אך לא ישחק בכל זאת.

במקביל, בית"ר ממתינה לתשובה מפאוק סלוניקי בנוגע לאפשרות שתמכור לה את אריק סאבו. בבית"ר מאמינים כי בסופו של יום פאוק תפחית את סכום השחרור של הקשר משום שהיא לא חפצה בו, ובכל מקרה לא יהיו מוכנים לשלם סכום העברה של למעלה מ-150 אלף יורו. אם שתי הקבוצות לא יגיעו להסכמות, סאבו יחפש קבוצה אחרת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully