וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "אני יכול להתווכח עם טביב, אבל בסוף הוא הבעלים"

29.3.2018 / 14:41

היחסים עם הבעלים ("גם אם יש דברים שאני לא מסכים, זה לא רלוונטי"), האפשרות לזכות בדאבל ("קונה תואר אחד? לא קונה שום דבר") ופרשת וארן ("שהתקשורת תעשה חשבון נפש. שח"כיות לא יטיפו לי מוסר"). אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול בבית"ר, שובר שתיקה ארוכה. ראיון מיוחד

צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: מתן חדד

אלי אוחנה בירך היום (חמישי) את אנשי ושחקני בית"ר ירושלים בטקס הרמת הכוסית המסורתי של המועדון, ולאחר מכן סיפר בראיון לוואלה! ספורט על מאבק האליפות, פרשת וארן, היחסים עם טביב וחלקו בוועדת האיתור של נבחרת ישראל. שלושה ימים לפני חצי גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה, ופחות משבוע לפני משחק העונה מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, אליו מגיעה בית"ר עם נקודה פחות מהאלופה, לא חשש אוחנה לצאת בהצהרות גם לגבי דאבל.

"אנחנו שם", אמר אוחנה. "אנחנו במקום שני ובמשחק חצי הגמר ביום ראשון. כל מה שאני אגיד לגבי ההרגשה יישמע לא טוב כי היא יכולה להשתנות בעוד שבוע. קונה תואר אחד? לא קונה שום דבר, אנחנו נעשה את המקסימום שלנו ואנחנו מאמינים בעצמנו. הדרך עוד ארוכה וקשה". על תפקודו של בני בן זקן אמר אוחנה: "הוא עושה עבודה מצויינת, קבוצה לא יכולה להגיע למה שהגענו בלי מאמן טוב. הוא עבר תהליך התחשלות ועושה עבודה מצויינת יחד עם כל הצוות. אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה ובחוזים כרגע, רק במשחק הקרוב נגד קרית שמונה".

עוד בנושא:

אלי אוחנה: "יש לנו מאמן מצוין שעושה עבודה יוצאת מן הכלל, בניגוד למה שנכתב בעבר"
אחד ממנהיגי לה פמיליה נשלח ל-10 שנים בכלא
ניסיון אחרון להגיע להסכמות: שכטר ייפגש עם טביב

אלי אוחנה בית"ר ירושלים עם ניר ברקת. רוני כנפו
אלי אוחנה עם ניר ברקת/רוני כנפו

על היחסים עם אלי טביב: "היחסים מצוינים ויישארו מצויינים לא רק עכשיו אלא עוד הרבה שנים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה. גם אם יש חילוקי דעות ביני ובין אלי טביב הם נסגרים בינינו. בסופו של דבר אני לא שוכח - אני מנהל הקבוצה, לא בעלי הקבוצה. בסופו של יום אני יכול להתווכח, לשנות, להסכים או לא להסכים, אבל בסופו של דבר אלי טביב הוא הבעלים. אני לא משלם את הכסף, אני לא דואג לתקציבים, גם אם יש דברים שאני מסכים או לא מסכים זה לא רלוונטי. אני יכול לומר שוב בצורה ברורה, היחסים בינינו הם מצויינים וישארו מצויינים ומי שלא מתאים לו זה גם בסדר".

לגבי פרשת אנתוני וארן: "אני חושב שטיפלנו נכון. אני לא צריך שאף אחד יסביר לי על המוסריות של בית"ר ירושלים או של אחר. ולא שכל מיני חברות כנסות יטיפו מוסר, שיטיפו לבני המשפחות שלהן. בעיני הסרטון הוא מכוער, דוחה ולא יפה אך הדברים לא פליליים. כל מה שאמרנו זה שנחכה להחלטת המשטרה והמשטרה החליטה שזה לא פלילי והכל נעשה בהסכמה. עשיתי לוארן שיחה נוקבת - אמרתי לו שזה מכוער ולא יפה, זה שאנחנו לא מוציאים את זה לתקשורת זה לא אומר שאנחנו לא עושים דברים, אני לא מרגיש חובה לדווח לאף אחד והתוצאות מדברות בעד עצמן. חלק מכלי התקשורת שתקפו אותנו גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית על הפרשה הזאת צריכים להתנצל ולעשות חשבון נפש עם עצמם".

אנחנו מלווים תמיד ביועצים משפטיים של האגודה ולא מקבלים החלטות לבד, אך גם אם לא היו יועצים משפטיים ככה חשבנו שצריך לנהוג, כל מקום עבודה לפני שהוא שופט, לפני שהוא תולה, לפני שהוא מוציא לכיתת יורים, מבררים מה קרה ורק אחר כך מחליטים איך לנהוג. עדיין, צריך לזכור, הדברים נעשו בהסכמה מלאה של כל הצדדים. אנחנו נשב עם וארן ונחליט מה לעשות בנושא. הוא כבר אמר שהתבייש במה שנעשה וישלם על זה כל החיים. הוא עשה טעות יחידה ואי אפשר להרוג בן אדם. גם אם הטעות גדולה זה עדיין בתחום החוקי. הוא גם הבטיח שזה לא קרה בעוד פעמים ולא יקרה בעתיד ויחד איתו נחליט איזה פעילות הוא יעשה מתוך כוונה ומתוך הבנה שהדברים שנעשו לא היו במקום".

על התחושות במועדון כי עשו רעש בגלל התדמית של בית"ר: "יש את התחושות האלה במועדון. הפרשה קיבלה נפח מוגזם וזה יותר מרגיז כשלא רואים קצת חרטה, איזשהי התנצלות או חשבון נפש של כל אלה שמיהרו לשפוט אותו ואותנו. שאלו למה לא השענו אותו, זה צביעות ופופוליזם. זה היה הופך אותנו ליותר ערכיים ומוסריים, זה צביעות וצדקנות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בני בן זקן בית"ר ירושלים.
יום עמוס. בני בן זקן

על בחירתו לוועדה המקצועית של נבחרת ישראל: "אני גאה להיות בתפקיד. נבחרתי פה אחד. אני אהיה בסך הכל חלק מוועדה, אני שמח שנתנו לי את המנדט ואני מקווה שתוך חודש וחצי-חודשיים נמנה גם מנהל טכני וגם מאמן. אני מקווה שגם נבחר טוב. זה יהיה לא נכון מצידי ואפילו שחצני להגיד זר או ישראלי, רק שתיבחר וועדה, נשב ונדון על שמות, מי צריך לבוא, אם זה יהיה זר אז בכלל, זה מצריך בדיקה רצינית למצוא את האנשים הנכונים ולכן צריך לתת לזמן לעשות את שלו".

לגבי ההאשמות על ניגוד עניינים: "אני מכיר המון אנשים בכדורגל הישראלי ועם רובם אני ביחסים טובים. אף אחד לא יכול להטיל דופי ביושרה ובהגינות שלי. אם בסופו של דבר יגידו שטעינו אני לפחות אדע שעשינו את הכי טוב שלנו. שלא היו וועדות היו ביקורת על כך ועכשיו יש ביקורת שיש וועדות, זה עניין פופוליסטי קודם כל לתקוף את כל העולם וזה לא נכון. יש מקרים שיש צדק אבל יש תחושה שכל הזמן יש מתקפה לא משנה מה יעשו. הרי כשלימור לבנת דיברה על ועדת איתור כולם שמחו ועכשיו יש בעיקר טענות, גם התקשורת צריכה לבדוק את עצמה מדי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully