וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחרון להגיע להסכמות? איתי שכטר ייפגש עם אוחנה וטביב אחרי באר שבע

28.3.2018 / 8:26

הקפטן מעוניין לקבל חוזה לשתי עונות עם שכר של לפחות 230 אלף דולר, אולם ספק אם הקבוצה תצליח להשאירו. סאבו מעוניין להישאר בישראל, גם אם לא בבית"ר. 15 אלף אוהדים צפויים להגיע לחצי הגמר

ברני ארדוב

איתי שכטר, שמסיים את חוזהו בתום העונה, צפוי להיפגש יחד עם סוכנו אבי נמני עם אלי אוחנה ואלי טביב לאחר המשחק מול הפועל באר שבע בשבוע הבא, בניסיון לקדם את המו"מ על חוזה חדש בבית"ר ירושלים. נראה כי במצב הנוכחי בית"ר תתקשה להשאיר את שכטר, אך אם הצדדים יסכימו לדון בחוזה לשתי עונות בסכום של 230 אלף דולר ומעלה, ייתכן שניתן יהיה להתקדם.

שכטר שסבל לאחרונה מפציעה חזר להתאמן וכבר לא חש כאבים בזמן האימונים. נכון לעכשיו הוא אמור להיות בסגל לחצי גמר הגביע מול עירוני קרית שמונה, אבל לא לפתוח בהרכב. המטרה היא שיפתח מול באר שבע שלושה ימים לאחר מכן. מי שאמורים לפתוח בחוד בחצי הגמר הם אנתוני וארן ויקוב סילבסטר.

עוד בנושא

בית"ר החלה בהכנות לחצי גמר הגביע: "נצטרך לירוק דם כדי לנצח"
"חברות הכנסת הפכו את וארן לעבריין מין, הן נהגו בצורה עלובה"

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יגיעו לעמק השווה? שכטר/ברני ארדוב

חוץ משכטר, שחקן נוסף שעתידו תלוי באוויר הוא אריק סאבו. על אף המגעים של בית"ר עם פאוק בנוגע למימוש האופציה עליו, השחקן גם ידרוש חוזה לשנתיים או שלוש בסכום מינימלי של 200 אלף יורו לעונה. השחקן זוכה להתעניינות באירופה, אך מבהיר שהרצון שלו בשלב זה הוא להישאר בישראל, גם אם זה לא יהיה בבית"ר ירושלים.

בנוגע למערך בו הקבוצה תפתח בחצי הגמר, נראה כי ההתלבטות תהיה עד לרגע האחרון. בבית"ר יודעים כי מדובר במשחק על כל הקופה ורוצים להיות זהירים. לא מן הנמנע כי גם בחצי הגמר וגם בטרנר בית"ר תעבור למערך של שלושה בלמים בחלק מהדקות, כפי שעשתה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה. במקרה כזה ייתכן שאריק סאבו יוסט לעמדת המגן וחן עזרא ייכנס על חשבונו לקישור.

כ-12 אלף אוהדים של בית"ר כבר רכשו כרטיסים לחצי הגמר, אך במועדון משוכנעים כי אלפים נוספים קנו ליציעי קרית שמונה ורעננה וכי מעל 15 אלף אוהדים ידחפו את הקבוצה ביום ראשון. בבית"ר לוקחים בחשבון כי המשחק עשוי להיגרר להארכה ופנדלים ונערכים בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully