וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נצטרך לירוק דם כדי להיות בגמר בטדי"

24.3.2018 / 7:58

בית"ר מתחילה בהכנות לחצי גמר הגביע ונותנת הרבה כבוד לקרית שמונה: "המיקום שלה מטעה". קונטה לא צפוי להיות כשיר למשחק וגם לא לבאר שבע, שכטר בספק, וגם: התקרית של סילבסטר במשחק האימון

ברני ארדוב

שחקני בית"ר ירושלים זכו לחופש בסוף השבוע ויחזרו להתאמן בתחילת השבוע הבא לקראת מפגש חצי גמר גביע המדינה נגד קרית שמונה, ביום ראשון הבא באצטדיון החדש בחיפה. בית"ר תשחק בתוך שלושה ימים נגד קרית שמונה בגביע ונגד באר שבע בטרנר, שתי הקבוצות היחידות אותן לא ניצחה במהלך העונה הסדירה וסיימה עם כל אחת פעמיים בתיקו. אגב, קרית שמונה הקבוצה היחידה נגדה בית"ר הבקיעה פחות משלושה שערים בשני המשחקים כאשר אף אחד מהשערים לא היה שער שדה אלא שני מצבים נייחים של קלאודמיר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: "חברות הכנסת הפכו את וארן לעבריין מין, הן נהגו בצורה עלובה"
אנתוני וארן: "סוף סוף, רציתי שישמעו אותי. הרגו אותי מאז יום חמישי"

קלאודמיר, איתי שכטר, שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא צפוי לפתוח בחצי הגמר. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

בצוות המקצועי אמרו לקראת המשחק: "צריך להתרכז רק בגביע, רק אחרי זה נחשוב על טרנר וחלוקת כוחות. יש פה צ'אנס לתואר, המיקום של קרית שמונה מטעה כי היא קבוצה חזקה מאוד ועשתה לנו חיים קשים בשני המשחקים, אפילו הייתה טובה יותר מאיתנו. אנחנו נצטרך לירוק דם כדי להיות בגמר בטדי".

בבית"ר היו מעודדים מהעובדה שלא מעט שחקנים הורידו חלודה. עידן ורד נראה פעיל יותר במשחק האימון נגד רמת השרון ונראה כי משבוע לשבוע בית"ר תרוויח את השחקן מחדש לפיניש של העונה. גם יעקב בריהון הציג יכולת טובה כקשר באמצע ונלקח בחשבון לקראת המשך הדרך. אגב, במהלך המשחק יקוב סילבסטר זרק לשופט זיו אדלר מספר הערות והשופט דרש מבית"ר להחליפו לפני שהוא מרחיק אותו. בבית"ר הסבירו לסילבסטר כי הרחקה על ידי השופט גם במשחק אימון עשויה הייתה לעלות לו ביוקר.

אנטואן קונטה לא צפוי להיות כשיר לחצי גמר הגביע ולמשחק העונה בטרנר אך בבית"ר מקווים כי יימנע מניתוח. בשלב זה השחקן יזכה למנוחה של שבועיים ולאחר מכן יעבוד על חיזוקים בתקוה שיוכל להימנע מניתוח. מרסל הייסטר צפוי לחזור לאימונים בעוד שבועיים אך למגרשים רק בעוד חודש. גם ז'אורז'יניו ינסה להגביר מאמץ בשבוע הבא ובאם לא יחוש כאבים עשוי לחזור בקרוב לסגל.

בבית"ר מתלבטים אם לתת לעופר ורטה לפתוח כמגן ימני ולהשאיר את אריק סאבו בקישור. ההחלטה הסופית תתקבל לאחר אימוני השבוע ולקראת המשחק. במידה שסאבו יפתח כמגן, עשויה בית"ר לחזור לאופציית שלושה בלמים. איתי שכטר לא צפוי לפתוח במשחק חצי הגמר וככל הנראה יחזור ל-11 במשחק בטרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully