וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן: "סוף סוף, רציתי שישמעו אותי. הרגו אותי מאז יום חמישי"

22.3.2018 / 6:40

חלוץ בית"ר ירושלים סיפר לחוקרים כי הוא שמח שזומן לתשאול. עורך דינו: "הוא היה חייב לשחק פצוע בשבת אחרת היו אומרים שהושעה". סוכנו: "אולי הוא לא זומן לרומניה בגלל ההד התקשורתי". הבוקר: וארן כבש ב-0:2 על רמת השרון במשחק אימון

ברני ארדוב

אנתוני וארן הבין שהוא מוזמן לחקירה במשטרה קצת לפני אימון בית"ר ירושלים אתמול (רביעי). כשסיים אותו כבר כל שחקני הקבוצה ואנשי המועדון קראו בתקשורת על כך וניסו לעודד אותו לפני שהוא יוצא מבית וגן. וארן לא דיבר הרבה, רק אמר: "יהיה בסדר, אני רוצה לגמור עם זה". עוד לפני שנכנס וארן לתשאול במשטרת יבנה אתמול, לעורכי דינו כבר היו את הפרטים. עורך דינו חיים אברג'יל סיפר אתמול כי "כשהגענו כבר ידענו מה קורה, שאנתוני לא קשור להיבט הפלילי וכל מה שעל הפרק זה רק הפצת הסרטון, שגם בזה אין להם כמעט עניין בו".

עוד בנושא:
וארן החליט לתבוע, הצעירה: "הכול היה בהסכמה"
אנטואן קונטה סובל מקרע קל במיניסקוס, חשש בבית"ר ירושלים
מישל רוס, אחד השחקנים מהסרטון: "שמח שהדברים ברורים יותר"

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
וארן מגיע לתשאול/ברני ארדוב

וארן שהה שלוש שעות בתחנת המשטרה, אך תושאל במשך פחות משעה. החוקרים לא לחצו והוא סיפר את אשר התרחש באותו לילה ואף הוסיף בפני החוקרים: "רציתי מאוד לבוא ושישמעו מה שיש לי להגיד. אני רק שומע מכל מקום שאני אנס ועשיתי ככה וככה, כל כך רציתי שתקראו לי ותשמעו ממני את מה שבאמת היה. יש לי חברה, משפחה, לא מבין מאיפה כל זה הגיע בכלל". לאחר התשאול וארן נראה רגוע יותר, כאילו הוציא את כל מה שהיה לו בבטן. לדברי הנוכחים העיניים שלו נצצו והוא היה על סף דמעות. הוא נשמע חוזר על דברים דומים לאלה שאמר לחוקרים: "סוף סוף, רציתי שישמעו אותי, בינתיים רק הרגו אותי מאז יום חמישי. אני שמח שהם מבינים את האמת". וארן חזר על הדברים במספר וריאציות והיה נסער מהאמוציות של הימים האחרונים.

אגב, וארן נשאל לגבי הסרטונים והפצתם ואמר לחוקרים: "עד שהפיצו את זה עכשיו בכלל לא זכרתי מי צילם ואיך זה היה. ראיתי כמו כולם את הסרטון ואני מכיר את השחקנים, הם שיחקו איתי, אבל אני לא יודע מי העביר ולאן העביר, בכלל לא התעסקתי בזה". אגב, לזכותו של וארן עמדה עדותו של אחד השחקנים שאמר לחוקרים: "אף אחד מאיתנו לא רצה להפיץ את זה, כנראה מישהו העביר למישהו שסמך עליו והוא הפיץ. אני לא חושב שווארן בכלל קיבל את הסרטון אחרי אותו ערב".

את וארן ייצגו עורכי הדין חיים אברג'יל ואודי בר. אברג'יל סיפר לוואלה! ספורט: "לפני כמה ימים הגיע אליי בחור שבאמת לא הבין מה נפל עליו. זאת השנה הראשונה שהוא בכלל מפורסם ופתאום נחת עליו דבר כזה. אפשר היה לראות שזה בן אדם שכואב על מה שהרעש הזה עושה לשם שלו, לחברה שלו ולמשפחה שלו. אחרי התשאול הוא שחרר אוויר והבין שכל הנושא הפלילי כבר לא קשור אליו". אברג'יל הוסיף: "אני יכול להגיד לך שביום שישי הוא עלה פצוע לאימון והוא עצמו לא היה בטוח שיוכל לשחק בשבת, אבל אמרתי לו שיעשה את כל המאמצים כדי לעלות לשחק, שהוא חייב לשחק אחרת כולם ידברו שהכול משחק ומדובר בהשעיה מהקבוצה ומנצלים זאת נגדו, מה שיכול היה לגרום לו נזק גדול".

אברג'יל הוסיף: "אני חושב שאנחנו חייבים להודות לאלי אוחנה ואלי טביב, שהיו עליהם לחצים גדולים להשעות את השחקן והם אף שקלו את הפעולה הזו. הם לא נשברו, אני יודע שהם קיבלו ייעוץ משפטי וגם אני שוחחתי עימם והסברתי להם את המשמעות של החלטה כזו, החלטה שהייתה עלולה לפגוע באנתוני. אני בטוח שהיום הם נושמים לרווחה ומבינים שקיבלו החלטה נכונה ונבונה, זאת ממש לא החלטה פשוטה לקבל תחת הלחץ שהיה עליהם".

בנוגע לתביעה כנגד אותם גורמים שכינו אותו "אנס" ודיברו על התעללות בבחורה מחוסרת הכרה: חלוץ בית"ר יחכה שהחקירה הכוללת תסתיים ורק לאחר מכן יפעל בנושא. נציגי השחקן הבהירו אתמול כי לאחר שהכול ייגמר, הוא לא מתכוון לוותר וירצה כי מי שפגע בשמו הטוב ישלם על כך. אגב, וארן אמור להגיע הבוקר לרמת השרון, למשחק האימון של בית"ר נגד הקבוצה המקומית וליטול חלק במשחק. הוא עדיין מתאושש מחתכים בכפות הרגליים שלו וצפוי לקבל דקות מעטות. חבריו לקבוצה בירכו אותו אתמול לאחר שנוקה מחשד פלילי ואף עברו לשלב בו הם צוחקים על הנושא: "הוא עשה את כל הרעש כדי לברוח מחצי גמר הגביע, הוא לא עמד בלחץ. אבל זה לא הצליח לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן מגיע לחקירה לצד עו"ד אודי בר, עו"ד חיים אברג'יל. ברני ארדוב
וארן עם עורכי דינו חיים אברג'יל, אודי בר/ברני ארדוב

מאז תחילת הפרשה סוכנו של אנתוני, אדם קידן, היה צמוד אליו עד סיום החקירה. במהלך סוף השבוע הוא העלה פוסט בו כתב "גאה בך אנתוני" וגרר לא מעט ביקורת. לוואלה! ספורט אמר הבוקר: "אני מלווה את אנתוני שלוש שנים ואני גאה בו על הדרך שעשה. היכולת שלו לעמוד מול כיתת יורים תקשורתית ולהישאר שפוי היא הישג בפני עצמו" .

קידן הוסיף: "היה ברור לנו שההר יוליד עכבר, מי שמכיר את אנתוני יודע כמה הוא רחוק מחשדות פלילים".

בצד המקצועי: "יכול לספר שאנתוני במעקב צמוד של אנשי הנבחרת. שקלו לזמן אותו נגד רומניה, אולי הפרשה גרמה להם לדחות בגלל ההד התקשורתי. בכל מקרה הוא יעשה הכל להביא אליפות לבית"ר, שעמדה לצידו ולא נסחפה אחרי מי שחרץ את גורלו עוד לפני החקירה".

seperator

וארן עצמו כבש היום את השער הראשון ב-0:2 על הפועל ניר רמת השרון. יעקב בריהון הכפיל במשחק האימון שנועד לאפשר לחלק מהשחקנים להסיר חלודה. עידן ורד שיחק 90 דקות ובמשחק שותפו לא מעט שחקני נוער. הבעלים אלי טביב נכח במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully