וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל רוס, אחד השחקנים בסרטון: "שמח שהדברים יותר ברורים והבחורה סיפרה שהכול נעשה בהסכמה"

21.3.2018 / 18:02

מישל רוס, שהיה מעורב בסרטון הסקס עם וארן, שחרר לחץ בראיון לוואלה! ספורט: "עברתי ימים קשים, אנשים שלא ידעו דבר האשימו אותנו שעשינו דברים בניגוד לרצונה. מתבייש שהדבר הזה יצא"

ברני ארדוב

ההתפתחות הדרמטית בפרשת סרטון הסקס שבו היה מעורב גם מישל רוס שחקנה של בית"ר נורדיה וההודאה של הבחורה כי יחסי המין היו בהסכמה, שחררו הרבה לחץ במעורבים בפרשה. מישל רוס סיפר בראיון לוואלה! ספורט על השתלשלות הימים האחרונים ששיאם בחקירה שעבר היום ושבסופה שוחרר כשהוא בדרך לאימון הערב בירושלים במטרה לשחק ולחזור מהשעיה שהטילה עליו קבוצתו עקב החשדות נגדו.

עוד בנושא:

אנתוני וארן שוחרר, הצעירה העידה: יחסי מין היו בהסכמה
אחד המעורבים בפרשת הסרטון: "יום אחרי המקרה, הסרטון כבר לא היה אצלנו בטלפונים"
אחד השחקנים בסרטון: "הבחורה הייתה בהכרה"

מישל רוס אחד המעורבים בפרשת הסרטון המיני. לירון מולדובן
מישל רוס/לירון מולדובן

"אני שמח שהדברים היום הרבה יותר ברורים אחרי שאותה בחורה סיפרה כי הכול נעשה בהסכמה וששום דבר אחר לא היה כאן מעבר לזה. עברתי כמה ימים קשים, זה היה סיוט. כל השמועות, כל ההאשמות של האנשים שלא ידעו דבר אבל האשימו אותנו שעשינו דברים בניגוד לרצונה".

"הייתי צריך לשתוק בימים האחרונים אבל כשהמשטרה הגיעה הבוקר אליי הביתה ולקחה אותי לחקירה, הלכתי בלי חשש ומתוך אמונה שלא עשיתי שום דבר אסור מבחינה חוקית. אני מתבייש שהדבר הזה יצא, אני יכול רק להתנצל שהייתי שותף לדבר לא מכבד שכזה. ברור שזה לא נעים לי בכלל, יש לי היום בת זוג שאני אוהב אותה ובקשר ארוך איתה. כמובן שהסרטון הזה צולם לפני שהכרתי את בת הזוג הנוכחית שלי אבל בהחלט לא הרגשתי נעים עם מה שהופץ".

עוד אמר רוס: "במהלך החקירה התייחסו אליי בסדר גמור, לקחו לי את הסללולארי לבדיקה ולא היתה לי בעיה עם זה. זו פעם ראשונה שאני במשטרה, מעולם לא נחקרתי על משהו. אני בן 26 ומשחק כדורגל כל חיי".

בעקבות שחרורו מהחקירה והעובדה שהבחורה הודתה כי הדברים נעשו בהסכמה שלה, רוצים בבית"ר נורדיה שרוס ישחק במחזור הקרוב והנהלת הקבוצה תתכנס כדי לבטל את ההשעיה שלו. לשחקן גם נאמר להגיע לירושלים לאימון הערב של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully