וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המעורבים בפרשת הסרטון: "יום אחרי המקרה, הסרטון כבר לא היה אצלנו בטלפונים"

21.3.2018 / 9:49

אחד המעורבים בפרשת הסרטון מדבר ("הכל היה בהסכמה מלאה") ומזהיר מפני ההשלכות של ההאשמות נגדם בתקשורת: "מי שדיבר ייתן את הדין. נתאחד נגדם". על הסרטון: "זה קרה לפני שלוש שנים. היינו ילדים. המשטרה תגיע למי שהפיץ"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: מתן חדד

"נסכם הכל במשפט אחד: אחרי שהכל ייגמר, כל מי שדיבר נגדנו, ייתן את הדין". כך אמר אמש אחד המעורבים בפרשת הסרטון של אנתוני וארן וחבריו, בהתייחס לדברים שיוחסו להם בימים האחרונים בתקשורת, בין היתר על ידי חברת הכנסת מירב מיכאלי. "הכל היה בהסכמה מלאה, היא הייתה בהכרה מלאה", סיפר אחד מחבריו של וארן. "אני אומר את זה ב-900 אחוז. ברגע שיזמנו אותנו לחקירה, נאמר הכל. אז נסתום את הפה לכולם".

"מיום חמישי אני שומע שהמשטרה מתלבטת אם לזמן אותנו לתשאול. אין פה כלום. שיקראו לנו, מה הבעיה? אני מחכה לזה. כל הרעש הזה מסביב הוא סתם. נציג את מה שיש לנו ונגמור את הסיפור", הוסיף. "אמרו שיש עוד סרטונים לוארן? אני לא חושב. אבל אם היו עוד כאלה, הם היו מוכיחים את האמת".

עוד בנושא

הבוקר: המשטרה הגיעה לביתו של אחד המעורבים בסרטון
אחד השחקנים בסרטון: "הבחורה הייתה בהכרה"
המשטרה פתחה בחקירה פלילית בעקבות הסרטון שפורסם

חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן. יוסי ציפקיס
הפרשה מסתעפת. אנתוני וארן/יוסי ציפקיס

הבוקר הגיעה המשטרה לביתו של אחד השחקנים המעורבים בסרטו ועיכבה אותו לחקירה. "כל הסיפור הזה קרה לפני שלוש שנים, באחד הבתים. בישראל, לא בחו"ל. מי שהפיץ את הסרטון הזה, אני בטוח שהמשטרה תגיע אליו. בדיוק כמו שמגיעים לאנשים אחרים שמפיצים סרטונים", אמר אותו שחקן שצוטט קודם לכן. "יום אחרי המקרה הזה, הסרטון לא היו אצלנו בטלפונים, אז זה בטח לא אנחנו. פתאום אני מקבל את הסרטון לפני כמה ימים, ואז זה רץ לכל העולם. הרבה מאלה שדיברו נגדנו עשו את זה. היינו ילדים. ילדים. אני עדיין ילד, אבל אז? ילדים עושים הרבה שטויות. כשהכל ייגמר, אנחנו נדבר. לא רק אני אגיד, כולנו נגיד. נתאחד נגד כל אלה שדיברו".

כזכור, שלשום אמר אחד המעורבים בפרשה לוואלה! ספורט: "הכל היה בהסכמה מלאה ויש גם הוכחות לזה. הבחורה הייתה בהכרה והיו בינינו יחסים טובים, הכרנו הרבה לפני המקרה. היא הייתה מודעת להכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully