וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה סובל מקרע קטן במיניסקוס, בבית"ר מקווים שלא גמר את העונה

21.3.2018 / 21:21

תוצאות ה-MRI של המגן הצרפתי הגיעו. בסגנית המוליכה מקווים שהוא יוכל להמשיך עד סוף העונה עם חיזוקים לברך ולא יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו. הנטייה היא להסיט את סאבו לעמדת המגן הימני

ברני ארדוב

אחרי פיענוח בדיקת ה-MRI שנערכה לאנטואן קונטה, התברר היום (רביעי) שהוא סובל מקרע קטן במיניסקוס. בבית"ר ירושלים יקבלו מחר אבחנה נוספת בנוגע לדרך בה אפשר להתמודד עם הפציעה של הצרפתי. בקבוצה מקווים שקונטה יוכל לבצע חיזוקים וכך למשוך עד סוף העונה, אבל אם יתברר שהוא חייב לעבור ניתוח, הוא יסיים את העונה.

בית"ר תשחק בעוד כשבוע וחצי נגד עירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע המדינה ושלושה ימים לאחר מכן תתארח אצל הפועל באר שבע ל"משחק העונה". בקבוצה כבר החלו להתכונן לאפשרות שקונטה לא יוכל להשתתף במשחקים הללו והנטייה היא להסיט את אריק סאבו לעמדת המגן הימני - תפקיד אותו מילא מוקדם יותר העונה. במקרה כזה, ישנה אפשרות ששון גולדברג ישחק במרכז הקישור וחן דילמוני יתפוס את מקומו בעמדת המגן השמאלי.

דוד קלטינס לא נלקח בחשבון מכיוון שהוא סובל מקרע קטן וייעדר בוודאות מחצי גמר הגביע. בבית"ר מקווים שפגרת הנבחרות תאפשר לעידן ורד להיכנס לעניינים במהרה כך שהוא יוכל לשחק לפחות מחצית נגד קרית שמונה.

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו חזר לאימונים קלים והוא צפוי לקבל כמה דקות במשחק האימון נגד הפועל ניר רמת השרון מחר. המשחק נקבע כדי ששחקנים נוספים יוכלו לצבור דקות על הדשא, למשל עידן ורד, יעקב בריהון, דויד בויסן, חן דילמוני ועופר ורטה. בוריס קליימן קיבל אישור לחופש של כמה ימים וייעדר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה ודוד קלטינס צפויים להיעדר מחצי גמר הגביע
אנתוני וארן שוחרר, הצעירה העידה: יחסי מין היו בהסכמה

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully