וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "יש לנו מאמן מצוין שעושה עבודה יוצאת מן הכלל, בניגוד למה שנכתב בעבר"

נציג הבעלים של בית"ר ירושלים דיבר בהרמת הכוסית לכבוד חג הפסח ושיבח את השחקנים והצוות המקצועי: "אתם עושים עונה מדהימה עד עכשיו". ראש העירייה ברקת: "המלחמה באלימות הביאה כבוד למועדון"

צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אירוע הרמת כוסית לקראת חג הפסח. באירוע השתתפו נציג הבעלים אלי אוחנה, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, המאמן בני בן זקן ושחקנים ועובדי המועדון.

נציג הבעלים אלי אוחנה נשמע אופטימי ואמר: "אני רוצה לברך את השחקנים בחג שמח את המאמן שלנו ואת הצוות המקצועי. יש לכם משימות, או יש לנו משימות, אבל זה בעיקר לכם כי אתם אלו שצריכים להביא את תוצאות בסופו של דבר. המשימות מתחילות ביום ראשון, נמשכות ביום רביעי נגד באר שבע ובכל מה שנשאר לנו בפלייאוף".

אוחנה המשיך ואמר: "אתם עושים עונה מדהימה עד עכשיו. אי אפשר לתאר את זה אחרת. מי יודע, אולי בסוף העונה נוכל לחגוג פה תואר או אולי שניים. אנחנו נמצאים חזק בשני התארים. יש לנו חדר הלבשה יוצא מן הכלל מגובש. יש לנו מאמן מצוין, מצוין שעושה עבודה פשוט יוצאת מן הכלל, בניגוד למה שנכתב בעבר. כבר היום רואים שהטונים אחרים, המילים אחרות. וכמובן גם לצוות הרפואי מגיעה מילה טובה".

ראש העירייה ברקת הוסיף: "מלחמה באלימות מביאה המון כבוד למועדון. אני שמח שאלי טביב נתן אמון באלי אוחנה. כשערכים טובים רבים משתלבים אלו באלו אז זה מחלחל גם למגרש. ממש כיף לי לבוא למשחקים השנה. זו עונה נפלאה. אני רואה את השחקנים משאירים את הנשמה על המגרש. אני אגיע גם למשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע ואני רוצה להגיד לשחקנים. יש לכם הזדמנות לעשות דבר גדול השנה. מניסיון אישי אני אומר לכם. תחשבו בגדול ואז זה אפשרי".


עוד בנושא

אחד ממנהיגי לה פמיליה נשלח ל-10 שנים בכלא
ניסיון אחרון להגיע להסכמות: שכטר ייפגש עם טביב

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה. עיריית ירושלים,
אווירה חגיגית. ברקת ואוחנה/עיריית ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully