וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "כדי לנצח את באסקוניה בביתה צריך לשחק טוב יותר"

30.3.2018 / 0:16

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד 83:72 שהוציא את הצהובים מהמירוץ למקום בפלייאוף היורוליג: "התכוננו למשחק, אבל היינו צריכים יותר". נשקלת אפשרות לשחרר את ארט פראחוסקי

ארט פראחוסקי שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ישלם את מחיר הרוטציה הארוכה? ארט פראחוסקי/GettyImages

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) באופן רשמי את דרכה באירופה עם הפסד 83:72 לבאסקוניה בויטוריה, שהוציא אותה מהמירוץ על מקום בפלייאוף היורוליג. מכבי רשמה הפסד יורוליג רביעי רצוף ושישי בשבעה משחקים, ושחקניו של נבן ספאחיה יצפו בשלב הפלייאוף של המפעל מביתם בעונה השלישית ברציפות. בנוסף, בגלל הרוטציה הארוכה וההישארות במפעל אחד בלבד, בקבוצה שוקלים לשחרר שחקן, שאחד השחקנים אשר שחרורו נשקל הוא ארט פראחוסקי.

"קודם כל, אני רוצה לברך את באסקוניה על הניצחון וההעפלה לפלייאוף", פתח ואמר מאמן הצהובים, נבן ספאחיה. "אני חושב שבסך הכל שיחקנו משחק די סולידי, עשינו להם צרות, אבל כדי לנצח אותם במגרשם הביתי צריך לשחק כדורסל טוב יותר. החטאנו המון זריקות טובות, ואם רוצים לשחק ולנצח ברמה הזאת חייבים לשחק טוב יותר, ולא עשינו את זה הלילה".

הקרואטי הוסיף: "התכוננו למשחק, אבל כדי לנצח את באסקוניה, אחת מהקבוצות הטובות באירופה, צריך קצת יותר. קלענו 6 זריקות עונשין מתוך 13, החטאנו ממצבים קורצים והם קלעו שלשה קריטית בשניות הסיום של הרבע הראשון. היו לנו גם איבודי כדור קריטיים של נוריס קול וג'ונה בולדן, ומהשלב הזה כבר היה לנו קשה מאוד. באסקוניה קבוצה קשוחה, פיזית, עם סגל עמוק שבו כולם יכולים לשחק".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 83:72 לבאסקוניה וסיימה את דרכה ביורוליג
לא עלו ולא גידלו: כישלון המהפכה הישראלית של מכבי תל אביב
האמריקניזציה קרסה: מכבי תל אביב זקוקה לבעל בית אירופאי
זה המאמן, טמבל: מכבי תל אביב הימרה על הסוסים הלא נכונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully