וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ יגיע לישראל בעוד שבועיים: "שבוע קריטי להפועל חיפה"

29.3.2018 / 9:43

הבעלים ינחת בישראל מארצות הברית רגע לפני המשחק הקריטי בטרנר, מול הפועל באר שבע. במועדון מודאגים מהרצון של תורג'מן וגנסארי לעזוב את ישראל. נמשכות ההכנות לחצי הגמר: סויסטדט כשיר, סגל כמעט מלא לקלינגר

תלויים: פרק 4/יוצרי הסדרה: אופיר סער ועמית גולדשטיין. עריכה: רן צימט

על רקע העיכוב בחתימת החוזים מתכוון בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, לשוב לישראל בעוד קצת יותר משבועיים. כץ יגיע לישראל ב-15 באפריל בדיוק, יום המשחק של הפועל חיפה מול הפועל באר שבע בטרנר. ייתכן והבעלים אף יצפה במשחק, לאחריו הוא מתכוון להאיץ את המגעים עם שחקנים לקראת העונה הבאה. "זה יהיה שבוע קריטי, אם יואב לא יחתים שחקנים בזמן שהותו בארץ, יכול מאוד להיות שחצי קבוצה חדשה תתחלף בקיץ", אמרו שחקנים לקראת הגעתו של הבעלים. כץ מנהל משא ומתן להארכת החוזים של ניסו קפילוטו, דור מלול, גבריאל תמאש (סיכם וממתין לחתימה של כץ), אלון תורג'מן וראדו גנסארי.

במועדון ערכו אתמול בירור בנוגע לעתידם של תורג'מן וגנסארי, שהחליטו כי האופציה המרכזית עבורם בקיץ תהיה לעזוב את ישראל. תורג'מן מכוון לצאת לאירופה בפעם הראשונה, אחרת הבטיח ליואב כץ שיחתום על חוזה לשלוש שנים. גנסארי ביקש להיפגש עם הבעלים רק במהלך חודש אפריל אך הבהיר, באמצעות סוכנו ג'קי דהאן, כי הוא מעדיף למצות גם את האופציות בחו"ל לפני שיחליט אם לחתום.

עוד בנושא
המכשול הגדול הוסר: מדוע עלה שמו של רוטן כמועמד מוביל לטוונטה
קרויף הוא זה שדרש מגולדהאר להכריז כעת על פרידה
אלי אוחנה ועופר עיני ירכיבו את הוועדה לבחירת מנהל טכני לנבחרת ישראל

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
יאיץ מגעים עם השחקנים. כץ./יוסי ציפקיס

אחרי יום מנוחה, הפועל חיפה תמשיך בהכנות לקראת חצי גמר הגביע מול הפועל רעננה ביום ראשון. כ-8,000 אוהדים אדומים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון. להוציא את לירן סרדל, לניר קלינגר יהיה סגל מלא לקראת המשחק. רסמוס סויסטדט כשיר למשחק. "אם אנחנו רוצים להבטיח כרטיס לאירופה, חייבים להיות קודם כל בגמר. אם נודח, יכול להיות שהמקום הרביעי לא יספיק. בעונה כזאת, אנחנו חייבים להגיע לליגה האירופית", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully