וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' על לברון ג'יימס: "כמו להיות בסיבוב הופעות של מייקל ג'קסון"

כוכב קליבלנד השתווה למייקל ג'ורדן עם משחק 866 ברציפות בו קלע 10 נקודות או יותר: "הישג גדול". מאמנו: "מעולם לא ראינו מישהו כמוהו". וגם: ההצגה של טאונס והפציעה המדאיגה של אמביד

AP

לברון ג'יימס נכנס הלילה (בין רביעי לחמישי) לספרי ההיסטוריה בפעם המי יודע כמה, כשרשם משחק 866 ברציפות עם 10 נקודות או יותר, ובכך השתווה למייקל ג'ורדן. הרצף החל אי שם ב-5 בינואר 2007, ולא ברור מתי יגיע לסיומו.

"קשה לי להסביר איך זה קרה", אמר לברון בסיום הניצחון 105:118 על שארלוט של הוד אווירותו, בו הפציץ 41 נקודות. "זה הישג גדול להיות מוזכר עם כמה מהגדולים, ואולי עם השחקן הגדול בכל הזמנים. לא שיחקתי בכל המשחקים, אבל שיחקתי בלמעלה מ-70 אחוז מהמשחקים בקריירה וניסיתי לספק את הסחורה. זה קרה באופט טבעי. לפעמים אני מביט סביב ואומר 'וואו, אני לא מאמין שהגעתי למצב הזה', בהתחשב במקום ממנו באתי".

בסך הכל, קלע לברון 10 נקודות או יותר ב-99.3 אחוז ממשחקיו בליגה הטובה בעולם. הלילה גם זכה לתשואות מאוהדי ההורנטס. "לכל מקום שאנחנו הולכים הוא מקבל סטנדינג אוביישן", אמר ג'יי אר סמית'. "זה כמו לראות את מייקל ג'קסון בסיבוב הופעות. זה מגניב".

"זה הישג פנומנלי", אמר המאמן הזמני לארי דרו. "יהיו עוד שיאים שהוא ישבור בהמשך הדרך אם הוא ימשיך בקצב הזה ויהיה בריא". דרו, שעזר לאמן את ג'ורדן בוושינגטון, השווה בין השניים ואמר: "מעולם לא ראינו מישהו כמו לברון, עם הגודל, המהירות והכוח שלו. הוא משהו אחר. מה שיש להם במשותף זה הדרייב, הם נחושים לנצח ולהיות הטובים ביותר".

עוד בנושא:

לברון ג'יימס להט בניצחון קליבלנד, ג'ואל אמביד נפצע
אייזאה תומאס ינותח בירך, הלייקרס לא שוללים אפשרות להחתימו בקיץ
סדר עולמי חדש: הפציעה של סטף קרי משנה את יחסי הכוחות ב-NBA

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
אם ימשיך ככה, ינפץ עוד שלל שיאים. לברון/AP

מנגד, גם קמבה ווקר נכנס לספרי ההיסטוריה כשעבר את דל קרי והפך למלך סלי שארלוט בכל הזמנים, עם 9,841 נקודות. "זה קסום, כי כל הקריירה שלי ביקרו אותי והמשכתי להשתיק את המבקרים", אמר הרכז הנרגש, שבכה מרוב התרגשות בסיום המשחק וקיבל חיבוק מלברון ג'יימס וברכה ממייקל ג'ורדן (שלא נכח באולם). "הוא מגלם מה זה אומר להיות שחקן ההורנטס", אמר MJ.

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס להט בניצחון קליבלנד, ג'ואל אמביד נפצע

לכתבה המלאה

עוד ברחבי הליגה

* ההצגה האישית של הלילה היתה שייכת לקארל אנתוני טאונס, שקבע שיא מועדון של מינסוטה עם 56 נקודות בצירוף 15 ריבואנדים ב-114:126 על אטלנטה. "אני לא רגיל לזרוק כל כך הרבה", הצטנע הסנטר. "לא חשבתי על השיא, פשוט חשבתי איך לעזור לקבוצה לנצח". חברו אנדרו וויגינס הוסיף: "פשוט מסרנו לו, הלכנו אחורה וצפינו בהצגה".

* הרגע המדאיג של הליגה הגיע מפילדלפיה, שם התנגש ג'ואל אמביד עם ראשו בחברו לקבוצה מרקל פולץ, ופונה לבית החולים. מצבו של כוכב הסיקסרס עדיין לא ברור, אולם בצילומים הראשונים לא התגלו זעזוע מוח או סדקים. "אני חושב שהוא בסדר", אמר פולץ. "הלב שלי ירד לתחתונים. הוא בחור קשוח, אתפלל עבורו".

* כנגד כל הסיכויים או ההיגיון, בוסטון ממשיכה לנצח. הלילה זה קרה בזכות שלשה של ג'יילן בראון 0.3 שניות לסיום, שהעניקה לסלטיקס 94:97 מורט עצבים על יוטה. "פשוט קיוויתי שזה ייכנס, לא נשאר לי כח להארכה", אמר בראון. מלבד קיירי אירווינג, בוסטון הופיעה גם ללא אל הורפורד ומרכוס מוריס, שסבלו מפציעות בקרסול, ובכל זאת ניצחה בפעם החמישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully