וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס ינותח בירך, הלייקרס לא שוללים אפשרות להחתימו בקיץ

העונה המסויטת של הרכז הננסי הגיעה לסיומה עם ניתוח ארתרוסקופיה. בארה"ב טוענים: אם לברון ופול ג'ורג' לא יגיעו בקיץ, לא מן הנמנע שהלייקרס יציעו לשחקנם החופשי חוזה לעונה נוספת

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אייזאה תומאס. AP
יישאר בעיר המלאכים? תומאס/AP

העונה הקשה של אייזאה תומאס החלה עם טרייד מבוסטון, בה הפך לגיבור של ממש, לקליבלנד, נמשכה עם מספר חודשים אותם בילה מחוץ לפרקט בשל פציעה, קאמבק בינוני בשורות סגנית האלופה, טרייד ללוס אנג'לס לייקרס החלשה, והערב (רביעי) היא הגיעה לסיומה, כשהלייקרס הודיעו כי הרכז הננסי עתיד לעבור ניתוח ארתרוסקופיה. ההליך הרפואי אמור לטפל בבעיה של תומאס בירך, ובעוד תקופת היעדרותו לא ברורה, ברור כי לעונה הנוכחית לא יחזור.

על אף הפציעה, בארצות הברית לא שוללים את האפשרות שהלייקרס יציעו לרכז, שעתיד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב, חוזה חדש. "עתידו תלוי לא מעט בניסיונות לגייס את לברון ג'יימס ופול ג'ורג'", הסביר אדריאן ווג'נראוסקי ב-ESPN. "אם הלייקרס לא יצליחו, זה יגדיל משמעותית את הסיכוי שיוצע לו חוזה לעונה אחת, על מנת לשמור על מקום בתקרת השכר ב-2018/19. לוק וולטון מעודד מההתאמה של תומאס לקבוצה, ומרגיש כי יש לו השפעה חיובית על השחקנים הצעירים".

הרכז בן ה-29 הספיק לשחק 15 פעמים במדי קליבלנד, שם העמיד ממוצעים של 14.7 נקודות (36 אחוז מהשדה) ו-4.5 אסיסטים למשחק, ו-17 משחקים במדי הלייקרס, אז הגיע למספרים של 15.6 נקודות (38 אחוז מהשדה) ו-5 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

סדר עולמי חדש: הפציעה של סטף קרי משנה את יחסי הכוחות ב-NBA
למרות ההגנה של וויד ומיאמי: לברון ג'יימס מדביק את השיא של מייקל ג'ורדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully