וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההגנה של וויד ומיאמי: לברון ג'יימס מדביק את השיא של מייקל ג'ורדן

קליבלנד והשן של קווין לאב קרסו במיאמי, אבל למרות ההפסד והמכות שלא פוסקות, לברון עומד לשבור את השיא שקבע ג'ורדן ברצף משחקים בדאבל פיגרס. וויד עצר את לברון והתלוצץ עמו בסיום: "לא מתלוננים אחד על השני, רק על אחרים"

צילום ועריכה: נועם אשל

הצרות לא נגמרות בקליבלנד. הקבוצה מוכת הפציעות איבדה הלילה (בין שלישי לרביעי) גם את קווין לאב, שקיבל מרפק לפרצוף כבר אחרי שתי דקות וראה את השן הקדמית שלו מתנדנדת. הוא ירד לחדר ההלבשה, שם האבחנה הייתה "שן מתנדנדת אבל לא שבורה", הוא המשיך לשחק, אבל בהמשך אובחן מחדש כסובל מזעזוע מוח ולא שותף כל המחצית השנייה.

עוד בנושא

קליבלנד הובסה במיאמי, יוסטון טיילה, הפסד בית שני רצוף לגולדן סטייט
דג שמן: כך ניקולה יוקיץ' הפך לכוכב NBA בניגוד לכל התחזיות

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס/AP

בלעדיו קליבלנד ספגה הפסד ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים, כשהובסה 98:79 במיאמי, והיתרון שלה על פילדלפיה שבמקום השלישי במזרח צומק לחצי משחק בלבד, כשנותרו שמונה משחקים לסיום העונה. "יש לנו עוד משחק תוך פחות מ-24 שעות", אמר לברון ג'יימס לקראת המשחק בשארלוט, "נשחק ב-19:00 בערב. אנחנו גם ככה קצת בפיגור, אז נצטרך שוב להתאפס. נלמד מהטעויות, נראה קצת וידאו, אבל נהיה חייבים להיות מוכנים".

האטרקציה של המשחק הייתה המפגש בין דווין וויד ללברון, החברים הטובים שהפכו הלילה ליריבים, והכוכב הוותיק של ההיט היה חלק משמעותי בעצירה הקבוצתית של מיאמי את לברון. שתיים מתוך ארבע החסימות של וויד היו על לברון, ובסיום השניים התלוצצו. "משהו אחד אפשר להגיד עלינו, אנחנו לא מתלוננים על מה שאנחנו עושים אחד לשני", אמר לברון בסיום, "אנחנו מדברים רק על אחרים".

ההגנה של מיאמי הייתה יעילה מתמיד. ההיט הוליכו בהפסקה 34:54, ועצרו את קליבלנד על שיא שלילי עונתי - 79 נקודות בלבד - אחרי שבארבעת המשחקים האחרונים היא קלעה 120 נקודות. לברון טוען שהפציעה של לאב הוציאה את הקבוצה מאיזון. "מה שהכי פגע בנו זה שהרוטציה שלנו התקצרה", טוען לברון, שסיים עם 18 נקודות, "יש לנו רוטציה שהסתדרה טוב לאחרונה, והפציעה המוקדמת של לאב שיבשה את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

וויד נותן בראש ללברון

דווין וייד, מיאמי היט, חוסם את לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
דווין וייד, מיאמי היט, חוסם את לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס/רויטרס
דווין וויד מיאמי היט חוסם את לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
דווין וויד מיאמי היט חוסם את לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס/AP
דווין וויד מיאמי היט חוסם את לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
דווין וויד מיאמי היט חוסם את לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס/AP

עוד מספרים

* הקאבס (ששיא הנקודות השלילי שלהם העונה היה 88 עד הלילה) במאזן 13:1 העונה כשהם קולעים פחות מ-100 נקודות, ובמאזן 17:43 כשהם קולעים מעל ל-100 נקודות.

* זה היה הניצחון ה-14 ברציפות של ההיט על קליבלנד במיאמי, והרביעי ברציפות של מיאמי על לברון מאז שעזב.

* זה היה המשחק ה-865 ברציפות של לברון בעונה הרגילה שבה הוא קולע בספרות כפולות - לפחות 10 נקודות. הוא רחוק משחק אחד בלבד ממייקל ג'ורדן, שמחזיק ברצף הארוך בליגה.

* ג'יימס שיחק בכל 74 המשחקים של קליבלנד העונה, והשווה את כמות המשחקים ששיחק בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully