וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסיכם לעונה, התקדמות בין פתח תקוה לרומאריו פירס לגבי עונה נוספת

27.3.2018 / 10:05

הקשר כבר סיכם לעונה הבאה, במועדון הגישו לו הצעת פשרה לפיה הצדדים יתחלקו בנטל המס בעונה השנייה ואז יחתום על חוזה ארוך יותר. ניסיון לצרף את גדיר אם יחזור לשחק העונה. בחמישי: משחק אימון מול מכבי תל אביב

רומאריו פירס שחקן מכבי פתח תקוה מול ז'אן סילבן באבין שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
החתימה בקרוב? פירס/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב סגרו על קיום משחק אימון שייערך ביום חמישי בבוקר במתקן האימונים בקריית שלום. שתי הקבוצות לא נפגשו תקופה ארוכה למשחק אימון ביניהן, זאת ככל הנראה על רקע המתיחות הקיימת בין המועדונים. אתמול (שני) ערכו המלאבסים אימון על חוף הים והם ימשיכו להתאמן גם היום ומחר לאחר פגרה ארוכה.

בינתיים, חלה התקדמות במגעים עם רומאריו פירס. אחרי שסיכם לעונה הבאה בקבוצה, במועדון מנסים לסגור את החוזה של הקשר לשנתיים. הבעיה שמונעת כרגע סיכום קשורה לעובדה שיחול עליו מס מלא בעונה השנייה. "יש התקרבות במשא ומתן. אנחנו מעריכים שהוא יחתום רשמית עוד לפני סיום העונה", אמרו אתמול במועדון. הקבוצה של שרון מימר תנסה לצרף את מוחמד גדיר מיד בסיום העונה אם החלוץ יתאושש מהפציעה שמלווה אותו ויחזור לכושר משחק. במועדון עוקבים אחריו עוד מהקיץ האחרון, זאת לאחר שהתברר כי הפועל באר שבע לא אמורה לחדש את החוזה שלו.

ומה עם עמדת השוער? המועמד המוביל הוא איתמר ניצן מקרית שמונה, שעשוי להגיע על חשבונו של צחי גיגי. כפי שפרסמנו, השוער צפוי לעזוב את מכבי פתח תקוה בקיץ. לירוי צעירי עשוי לקבל דקות אחרי הפגרה, אז תארח הקבוצה את קרית שמונה.

עוד בנושא

דיווח בהולנד: פרד רוטן הוא המועמד המוביל לטוונטה בעונה הבאה
מרקו בלבול: "הבית שלנו פתוח, נצטרך לעבוד קשה בשביל המקום השני"
בעצת טוריחו: מכבי תל אביב ביטלה את משחק האימון מול מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully