וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "הבית שלנו פתוח, נצטרך לעבוד קשה בשביל המקום השני"

מאמן הנבחרת הצעירה אופטימי לקראת המפגש עם נורבגיה (שלישי, 19:45, ספ' 5): "הדברים תלויים בנו, אנחנו צריכים את הקהל איתנו". דן גלזר הוסיף: "אם נעבוד יחד נוכל לנצח"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
מאמין שהלחץ יעזור לשחקנים. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

נבחרת ישראל הצעירה תפגוש מחר (שלישי, 19:45, שידור בערוץ הספורט) את נבחרת נורבגיה במשחקה השביעי במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. אחרי ההפסד ביום חמישי 3:0 לגרמניה, נבחרתו של מרקו בלבול רוצה לחזור לעניינים ולהשיג ניצחון שלישי בקמפיין. הנבחרת נמצאת במקום החמישי בבית ה' עם שבע נקודות, שלוש נקודות פחות מאירלנד שנמצאת במקום השני שעשוי להוביל לאליפות אירופה. המשחק הקודם בין הנבחרות נערך בספטמבר 2017 ונגמר ב-0:0.

"אנחנו במצב שהבית שלנו פתוח", אמר בלבול, שהוסיף: "בתחילת הקמפיין שמנו את המקום השני כמטרה, ונצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להשיג אותו. הכדורגל הנורבגי מאוד מתקדם, יש להם שחקנים שמשחקים בכל רחבי אירופה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו ואני מקווה שהם ייהנו מהמשחק. אנחנו צריכים להיות טובים וחדים מחר. הדברים תלויים בנו, אנחנו צריכים להיות טובים אבל יהיה משחק קשה. לחץ? זה דבר טוב שמוציא את המיטב מכל שחקן".

דן גלזר הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב מחר, נגד נבחרת שהיא פחות או יותר באותו דרג כמונו. אני בטוח שאם מחר נעבוד ביחד נוכל לנצח במשחק. אני מאוד מאמין בשחקן ישראלי ובכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully