וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעצת טוריחו: מכבי תל אביב ביטלה את משחק האימון מול מ.ס. אשדוד

26.3.2018 / 16:11

מאמן הכושר של הצהובים קבע שמשחק ביום שישי יהיה קרוב מדי למפגש עם מכבי נתניה בפלייאוף, ולכן נקבע במקומו משחק אימון בחמישי מול מכבי פתח תקוה. אצילי וקאניוק צפויים לקבל דקות

קובי אליהו

מכבי תל אביב ביטלה את משחק האימון שתיכננה לקיים מול מ. ס. אשדוד ביום שישי הקרוב, ובמקומו תערוך 24 שעות קודם משחק אימון מול מכבי פתח תקוה. מאמן הכושר חואן טוריחו היה זה שקבע כי לא כדאי לצהובים לקיים משחק אימון ביום שישי, מאחר שביום שלישי בשבוע הבא מצפה לה משחק ליגה של אמצע השבוע בפלייאוף העליון מול מכבי נתניה. טוריחו גרס כי צריך לייצר מרווח של יום נוסף בין משחק האימון למשחק הליגה ולכן מסרו במכבי תל אביב הודעה לאשדוד לפיה המשחק יבוטל. במקום זאת מיהרו בקבוצה לסגורעם המלאבסים משחק אימון ליום חמישי הקרוב בשעה 11.30. כזכור, מטרת המשחק היא להריץ שחקנים שלא שיחקו הרבה באחרונה ובראשם עומר אצילי שעדיין לא חזר לסגל במשחקים ועבורו זה יהיה משחק הכנה לקראת סוף העונה. גם גידי קאניוק, שנתבע על ידי מכבי פתח תקוה, ישחק מולה.

רק מחר (שלישי) ישובו שחקני מכבי תל אביב להתאמן אחרי מנוחה ארוכה שקיבלו. הבעלים מיטש גולדהאר לא שוחח עם השחקנים בשבוע בו הוא נמצא בארץ, מלבד כמה מילים שאמר לפני המשחק האחרון מול הפועל חיפה בו כזכור הפסידה הקבוצה לפני היציאה לפגרה. וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' יחזרו ארצה ממשחקי נבחרותיהם רק בהמשך השבוע וקרוב לוודאי שיקבלו כמה ימי מנוחה בטרם ישובו להתאמן.

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפגוש את האקסית. גידי קאניוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully