וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר פסימי: "אין שום סיכוי שסטף קרי ישחק בסיבוב הראשון"

גוברות ההערכות שכוכב גולדן סטייט יחמיץ חלקים נרחבים מהפלייאוף. מאמנו: "אנחנו כבר מתכוננים לשחק בלעדיו". קרי, לעומת זאת, קצת יותר אופטימי: "עוד אוכיח לקר שהוא טועה"

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
סיטואציה מוכרת. קרי/AP

עד כמה ההיעדרות של סטף קרי תזלוג אל תוך הפלייאוף? זוהי שאלת המפתח שפרשני ומומחי ה-NBA שואלים בימים האחרונים, מתוך הבנה שהתארכות של הליך ההתאוששות מהפציעה עלולה להפחית משמעותית את סיכויי האליפות של גולדן סטייט. על פי האבחנה האחרונה קרי ייעדר שלושה שבועות ולאחר מכן כשירותו ומצבו הפיזי ייבחנו פעם נוספת, אולם בפציעות ברך מסוג כזה, קשה לנבא מתי באמת יתאושש ועד כמה זה ישפיע על משחקו כשיחזור לפרקט.

הלילה (בין ראשון לשני) נתן מאמן הווריירס סטיב קר תשובה חד משמעית: קרי לא יחזור עד סוף העונה הרגילה, ואפילו לא בסיבוב הראשון בפלייאוף. "אין שום סיכוי שהוא ישחק בסיבוב הראשון. שום סיכוי", הבהיר. "כמובן שבעוד שלושה שבועות נבחן את מצבו, אבל כן, אנחנו כבר מתכוננים לשחק בלעדיו בפלייאוף, עד שיחזור".

עוד בנושא

יוסטון הביסה, גולדן סטייט הובסה, טורונטו מעדה, פורטלנד הרשימה
גולדן סטייט מודאגת מהפציעה של קרי: איך זה ישפיע על עומרי כספי?
אחרי דרמה: קנזס ניצחה 81:85 את דיוק ועלתה לפיינל פור המכללות

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
חתיכת אתגר. סטיב קר/AP

קרי התייחס לדברי מאמנו ואמר ש"אני מקווה שאוכיח לו שהוא טועה. אשתדל להיות כשיר כמה שיותר מהר. כרגע אף אחד לא יכול לדעת שום דבר, נותר לי רק להתמקד בהחלמה. ממה שנאמר לי, לחזור למגרשים תוך שלושה שבועות זו בהחלט אופציה סבירה. מבחינה מנטלית, אני שומר על גישה חיובית ועל מתח גבוה".

סטיב קר הוסיף ש"הדבר הטוב היחיד בכל הסיפור הזה זה שכבר היינו בסרט הזה בעבר. בעונה שעברה המצב של דוראנט היה דומה, אפילו אם לא בדיוק אותו דבר. ואז הרגשנו שזה דווקא העיר אותנו ונתן לנו אקסטרה מוטיבציה, אז...נקווה שזה יהיה דומה".

בעניין אחר, שחקן אינדיאנה דומנטאס סאבוניס נפצע פעם נוספת בחימום לפני המשחק נגד מיאמי. כזכור, הליטאי סבל מפציעה בקרסול ואמור היה להיות בסגל למשחק נגד ההיט, אבל נפצע שוב בקרסול וכעת ייאלץ לעבור סדרת בדיקות נוספת כדי לבחון את מצבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully