וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט על סף סיכום לעונה נוספת בנורת'איסט יונייטד

המאמן הישראלי שהגיע להודו בינואר וסיים את העונה הסדירה במקום האחרון צפוי להמשיך לעונה נוספת, כך על פי דיווחים: "האוהדים הביעו כלפיו אך ורק תמיכה, הוא רוצה לבנות אקדמיות"

AP

אף שלא רשם תוצאות יוצאות דופן מאז שנטל על עצמו את התפקיד, אברהם גרנט צפוי להמשיך לעונה נוספת בנורת'איסט יונייטד, כך על פי דיווחים בתקשורת ההודית.

המאמן הישראלי שהגיע בינואר סיים את העונה הסדירה במקום האחרון בטבלה, אולם על פי הדיווח "נמצא במגעים עם ההנהלה ועל סף סיכום לחוזה שישאיר אותו במועדון עד תום העונה הבאה. לנורת'איסט היתה עונה מזעזעת, אבל משום שאין יורדות בהודו, זו הקלה עבור אוהדים רבים, שהביעו אך ורק תמיכה לגרנט. מנג'ר צ'לסי לשעבר הביע את רצונו לבנות אקדמיות שיקדמו את המועדון".

לפני כשבועיים התראיין גרנט לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ואמר, בין היתר: "דרך הכדורגל הגעתי למקום כמו הודו, זו חוויה בלתי רגילה להיות חלק מהתפתחות הכדורגל ההודי. אין לי ספק שהם יגיעו רחוק, הם משקיעים הרבה כספים. לפני שנה סירבתי להצעות מהודו ואם היית שואל אם אהיה היום בהודו הייתי אומר לך לא. החיים מאוד דינמיים ולכן הבחירות שונות. אם היום מציעים לי הצעה מהליגה אנגלית כן הייתי הולך על זה. אם להיות כנה, את מה שאני רוצה לא מציעים לי ומה שמציעים לי בשלב זה לא כל כך מתאים לי. האמת היא שכן חסרה לי התחרותיות. להוכיח מי יותר חכם, מי יותר חזק".

עוד בנושא:

ליאור רפאלוב: "היה קשה לקחת צעד אחורה, אבל תמיד נשארתי מקצוען"
אברהם גרנט: "חסרה לי התחרותיות כמאמן, להראות מי יותר חכם"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
ימשיך לעונה נוספת? אברהם גרנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully