וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "היה קשה לקחת צעד אחורה, אבל תמיד נשארתי מקצוען"

קשר קלאב ברוז' התייחס בראיון לתקשורת הבלגית לירידה במעמדו במהלך העונה האחרונה: "לא חושב שאני קורבן של המאמן והשיטה שלו. יצא לי לבלות יותר עם המשפחה שלי במהלך סופי השבוע"

one

שנה לא קלה עוברת על ליאור רפאלוב. הקשר הישראלי הפך במהלך העשור האחרון לאחד השחקנים המזוהים עם קלאב ברוז' אך בשנה האחרונה הוא איבד את מעמדו כשחקן מוביל.

למרות שלאחרונה הוא קיבל כמה הזדמנויות כמחליף, רפאלוב (31) ראה משחקים רבים של קבוצתו מן הספסל. בראיון לתקשורת הבלגית נתבקש הישראלי להתייחס לתקופה שעוברת עליו ואמר: "נאלצתי לראות הרבה דברים מהצד השנה, אבל תמיד האמנתי בעצמי ורציתי להישאר חיובי. מאז שהגעתי לפה תמיד עשיתי מה שכל מאמן ביקש ממני. היה קשה לקחת צעד אחורה, אבל יצא לי לבלות עם המשפחה בסופי שבוע. זה היה קשה, אבל תמיד נשארתי מקצוען".

רפאלוב המשיך ואמר: "אני מעדיף לדבר על העתיד ולא על מה שהיה. עכשיו צריך להתמקד בהצלחה בפלייאוף. אנחנו מצליחים רק כשאנחנו עובדים כצוות ולא כשכל אחד חושב רק על עצמו. אני מרגיש ביטחון עם המאמן הנוכחי. לקח זמן להגיע למצב הזה, אך אני שמח עם הסיטואציה כפי שהיא כרגע".

עוד בנושא
דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד למשרת המנהל הספורטיבי של סוסיאדד
אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"
בירם כיאל בראיון: "מכבי חיפה צריכה מאמן עם ה-DNA שלה"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
"יש מגוון דרכים לשלב את הטובים ביותר". רפאלוב/GettyImages

כשנשאל הם הוא קורבן של שיטת משחק חדשה (3-5-2) אותה הנהיג לקו עם הגעתו למועדון השיב רפאלוב: "אפשר לנסות לתאר אותי כקורבן של השיטה, אבל אני לא מאמין בזה. למאמן תמיד יש מגוון דרכים לשלב במגרש את השחקנים הכי טובים שיש".

לפני פתיחת הפלייאוף בבלגיה קלאב ברוז מובילה את הטבלה עם 34 נקודות (לאחר הקיזוז) כשלאנדרלכט השנייה 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully