וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לוועדת האיתור: מאמן לנבחרת תוך חודש

23.3.2018 / 17:50

בעוד אלון חזן יעביר את המשחק מול רומניה, ביום רביעי הקרוב צפויה ההתאחדות להכריז על הקמת הוועדה שתמנה מאמן קבוע. סבע וכיאל יפתחו, חזן לא תרגל את שחקני הכנף בשל התלבטות

קובי אליהו

נבחרת ישראל סיימה את האימון המסכם לקראת משחק הידידות מחר (שבת, 21:00, ערוץ הספורט) נגד רומניה. השחקנים התאמנו תחת החום הכבד, כשלפני האימון החליטו בנבחרת להרטיב את הדשא לבקשת השחקנים. עד כה ההתאחדות לכדורגל חילקה ומכרה כ-6,000 כרטיסים למשחק באופן הבא: 2,500 כרטיסים כבר נמכרו, 2,500 כרטיסים נוספים חולקו לעמותות נוער ו-1,000 כרטיסים נוספים יחולקו ביום המשחק לחיילים הראשונים שיציגו תעודת חוגר בכניסה.

עוד בנושא:
חשש בנבחרת מ"גל פציעות" לקראת סיום העונה הסדירה בליגת העל
אלון חזן תירגל את ההגנה. סבע וכיאל בתמונת ה-11
מעלים הילוך: נבחרת ישראל תמריא למחנה באוסטריה עם המאמן החדש

אלון חזן יסיים את תפקידו בנבחרת אחרי המשחק. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, בהתאחדות לכדורגל מתכוונים למנות את וועדת האיתור לבחירת המאמן כבר ביום רביעי הקרוב. הוועדה אמורה להיות מורכבת מחלק מחברי הוועדה לקידום הכדורגל ואליהם יתווספו עוד איש מקצוע אחד או שניים. בישיבת ההנהלה הקרובה, שם תמונה הוועדה רשמית, תודיע ההתאחדות לכדורגל כי עליה למנות מאמן תוך חודש ימים מרגע התכנסותה, כלומר עד תחילת חודש מאי.

המאמן לא תרגל את האימון היום, אבל תרגל אותו לאורך היומיים האחרונים. על פי המסתמן, אריאל הרוש יפתח בשער כשחוליית ההגנה שתורגלה בשני האימונים האחרונים כוללת את בן ביטון וטאלב טואטחה כמגנים, איתן טיבי ולואי טהא כבלמים. במרכז השדה ישחקו שלושה: בירם כיאל, הקפטן ביברס נאתכו ודיא סבע. בכנפיים תורגלו דור מיכה וחנן ממן ובחוד תומר חמד. חזן מתלבט לגבי שינוי של הרגע האחרון בעמדת הכנף, כשטל בן חיים או מאור מליקסון עשויים להיות ב-11.

נבחרת רומניה כבר נחתה בארץ והגיעה לבית המלון שלה באיחור אחרי שנאלצה להתמודד עם סופת שלגים ועיכוב בהמראה. בשל העיכוב, האימון של הרומנים יחל באיחור של רבע בשעה ב-20:00. הרומנים נחתו בישראל לחום כבד. "מזג האוויר והמגרש הביתי זה היתרון שלנו מחר. על הנייר, הם נבחרת טובה יותר", אמרו שחקנים בנבחרת.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טהא, איתן טיבי, טאלב טואטחה; בירם כיאל, ביברס נאתכו, דיא סבע, דור מיכה (מאור מליקסון), חנן ממן (טל בן חיים), תומר חמד.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
תומר חמד באימון היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully