וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן תירגל את ההגנה. סבע וכיאל בתמונת ה-11

22.3.2018 / 18:05

המאמן מגבש את ההרכב לקראת משחק הידידות מול רומניה בשבת (21:00). אריאל הרוש בשער. נאתכו על זהבי: "מכיר את ערן הרבה שנים, הוא עשה משהו וקיבל עונש. מאמין שכשהכל יסתיים הוא יחזור"

קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת משחק הידידות במוצאי שבת (21:00) מול נבחרת רומניה. המשחק הוא הכנה נוספת לקראת משחקי ליגת האומות, שתיפתח בחודש ספטמבר. עד המשחקים צפויה הנבחרת לקיים עוד שני משחקי ידידות לפחות - הראשון במסגרת מחנה, ככל הנראה באוסטריה, אליו תצא הנבחרת בסוף מאי. השני ממש אחרי הנחיתה ממנו, מול נבחרת ארגנטינה עם ליאו מסי ב-9 ביוני. מחר תערוך הנבחרת אימון מסכם בנתניה.

עוד בנושא
מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת הנערים ניצחה 1:5 את רומניה
מעלים הילוך: נבחרת ישראל תמריא למחנה באוסטריה עם המאמן החדש
הפועל באר שבע: הבדיקה של ברדה נדחתה, לא יחזור לשחק העונה

ביברס נאתכו/קובי אליהו

בינתיים, באימון של הנבחרת הערב, השני במספר השבוע שגם הוא נערך ברמת גן, דיבר קשר צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו עם התקשורת. נאתכו נשאל על ההחלטה למנותו לקפטן ואמר: "אני עוד לא יודע רשמית שאני קפטן אבל תודה על הברכות. נכון שזה מצב לא רגיל שאין מאמן, כל השחקנים באמת מחכים לרוץ עם מאמן, אבל זה מצב עובדתי. אלון בא לעשות מה שהוא יכול, לעזור לנבחרת, אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולעשות את העבודה שלנו. ברמת נבחרת אי אפשר לשאול מה החשיבות של המדינה. שחקן מייצג את המדינה ועבורו זה דבר הכי חשוב שיש. זאת הפעם הראשונה שאנחנו משחקים בקונספט הזה, של בלי מאמן, אבל יש אנשים שמקבלים החלטות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת ישראל אלמוג כהן, תומר חמד, לואי טהא. קובי אליהו
"יש מאמן שבוחר את השחקנים"./קובי אליהו

נאתכו נשאל על סוגיית ערן זהבי ועד כמה הוא חסר בנבחרת וענה: "אני מכיר את ערן הרבה שנים, יש דברים שהם מעבר לכדורגל. הוא עשה משהו וקיבל עונש. אני מאמין שברגע שהכל יסתיים הוא יחזור. כלומר, ברגע שיקראו לו אני מאמין שהוא יחזור". נאתכו התייחס בדבריו לדברים שהשמיע אתמול אלון חזן, שטען כי עשויה להימצא נוסחה שתחזיר את זהבי לנבחרת.

על השאלה האם יש התרגשות לפני המשחק ענה: "ביום שלא אתרגש פשוט אפסיק לבוא לפה. ברור שיש שוני מבחינת חשיבות המשחק. במשחקים חשובים כשרמת גן מלא הסיטואציה אחרת. אנחנו באים עם רצון להציג יכולת טובה".

על השחקנים החדשים אמר: "אני מכיר את כל השחקנים כאן, יש כמה שחקנים שזו יכולה להיות הופעת בכורה עבורם. יש מאמן שבוחר את השחקנים".

שחקני נבחרת ישראל ערן לוי, מאור מליקסון. קובי אליהו
לוי ומליקסון באימון/קובי אליהו

במהלך האימון עצמו שינה חזן את ההרכב מספר פעמים אולם נראה כי הוא כבר סגור על חוליית ההגנה שלו. אריאל הרוש ייפתח בשער, בן ביטון וטאלב טוואטיה יהיו המגנים. בעוד שלואי טהא ואיתן טיבי יפתחו כבלמים. בקישור האחורי תורגלו ביברס נאתכו בירם כיאל. לפניהם תופקד דיא סבע. באגפים תירגל חזן את דור מיכה וחנן ממן וכשתומר חמד שיחק בחוד. יש לציין כי במהלך האימון שינה חזן את ההרכב כשגם אלמוג כהן, מאור מליקסון וטל בן חיים תורגלו בו. נראה כי יש התלבטות בין מאור מליקסון לדור מיכה והאם לשבץ בסופו של דבר את אלמוג כהן במרכז הקישור. בחלק מהאימון בו תורגל בן חיים בהרכב הנבחרת, היה זה על חשבון חנן ממן

הרכב המשוער של נבחרת ישראל: אריאל הרוש, בן ביטון, טאלב טוואטחה, לואי טהא, איתן טיבי, בירם כיאל, ביברס נאתכו, דיא סבע, דור מיכה (מאור מליקסון), חנן ממן (טל בן חיים), תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully