וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת הנערים ניצחה 1:5 את רומניה

שחקניו של גדי ברומר נראו נהדר במשחק הפתיחה של שלב העילית. איברהים ג'ואברה ממכבי חיפה כיכב עם שלושער, אופק עובדיה ואושר דוידה מהפועל תל אביב הוסיפו. בראשון: סלובניה

נבחרת הנערים של ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
פתחו ברגל ימין. נבחרת הנערים/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

אחרי שהעפילה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 17, נבחרת נערים א' של ישראל פתחה היום (חמישי) את שלב העילית ברגל ימין עם ניצחון 1:5 גדול בהונגריה על נבחרת רומניה. שחקניו של גדי ברומר, שהוגרלו לבית יחד עם רומניה, סלובניה ומארחת הבית הונגריה, נראו נהדר ואם יסיימו במקום הראשון בבית או יסיימו כאחת מ-7 הסגניות הטובות ביותר, יבטיחו את מקומם באליפות אירופה עד גיל 17 שתיערך באנגליה בחודש מאי הקרוב ואליה יעפילו 16 נבחרות.

הכחולים לבנים עלו ליתרון בדקה ה-40 הודות לשער של איברהים ג'ואברה ממכבי חיפה. אופק עובדיה מהפועל תל אביב הכפיל במחצית השנייה (49), אך הרומנים חזרו למשחק עם שער של אלכסנדרו בדקה ה-57. שחקניו של ברומר לא נלחצו, וג'ואברה הוסיף צמד והשיג שלושער אישי (61 ו-64). המחליף אושר דוידה מהפועל תל אביב קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82 וסידר ניצחון גדול. במשחק המקביל בבית סלובניה והונגריה נפרדו ב-1:1.

הנבחרת תפגוש ביום ראשון הקרוב את סלובניה למשחק בו ניצחון עשוי להבטיח את מקומה של הנבחרת באליפות אירופה. הנערים יסיימו את שלב העילית ביום רביעי נגד המארחת הונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully