וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים הילוך: נבחרת ישראל תמריא למחנה באוסטריה עם המאמן החדש

22.3.2018 / 7:49

העיכוב בבחירת מאמן הוביל את ראשי ההתאחדות לקבל החלטות: ברביעי הבא תמונה ועדת איתור, שחלק מחבריה נקבעו. המאמן ימונה תוך חודש. הנבחרת תצא לאוסטריה בסוף מאי ותקיים משחק ידידות

צילום מסך

בנבחרת ישראל ממשיכים בהכנות לקראת משחק הידידות מול נבחרת רומניה. המאמן אלון חזן כינס אתמול את השחקנים ושוחח איתם בקצרה לפני שעלו לאימון הראשון שלהם. היום תתאמן הקבוצה ברמת גן ומחר תערוך את האימון המסכם בנתניה. עוד לפני האימון המסכם נראה שרוב ההרכב כבר סגור. אריאל הרוש יפתח בודאות בשער, כשבן ביטון, איתן טיבי וטאלב טואטחה אמורים לפתוח בהגנה ואליהם יצטרף כנראה לואי טהא. בקישור ישחקו ביברס נאתכו, בירם כיאל וייתכן ואחד מבין השניים - אלמוג כהן או דור פרץ. מאור מליקסון יפתח, כשאחד מבין דור מיכה, חנן ממן או דיא סבע יצטרף אליו בהתאם למערך שאיתו יעלה המאמן. עדיין לא ברור מי יפתח בחוד.

עוד בנושא:

אלון חזן: "לא מטיל ספק בדסה. אם יכולתי, הייתי מזמן את זהבי"
מונס דאבור שוחרר מהסגל, אלון תורג'מן זומן במקומו
זכיין השידור הרומני דרש, משחק הנבחרת נדחה בחצי שעה

שחקני נבחרת ישראל.
אין מאמן, אין יו"ר התאחדות, אבל יש משחק בשבת. שחקני הנבחרת באימון אתמול

ומה בעניין המאמן הלאומי? ובכן, בהתאחדות לכדורגל מתחילים להגביר את הקצב למינוי המאמן. בהחלטה שהתקבלה השבוע, הוחלט כי וועדת האיתור למאמן הנבחרת תמונה תוך מספר ימים - ככל הנראה כבר ביום רביעי הבא. היא תצטרך להגיש את המלצותיה לאחר חודש בלבד. כפי שפרסמנו בעבר, הוועדה תורכב מאנשי מקצוע, כשחלקם יהיו מתוך הוועדה שהמליצה על שינויים בכדורגל הישראלי (גוטמן, אוחנה, רביבו וד"ר בן מלך ישבו בה). "המטרה היא למנות את המאמן עד תחילת חודש מאי", אמרו בהתאחדות.

ומדוע המינוי כל כך לחוץ לאנשי ההתאחדות? ובכן, שם עובדים בימים האחרונים על סגירת מחנה אימונים באוסטריה בסוף חודש מאי עד תחילת חודש יוני. במסגרת המחנה, אמורה הנבחרת הלאומית לשחק מול אחת הנבחרות שישהו במחנה באזור (אוסטריה או נבחרת אחרת), כשהמאמן החדש, כך נקבע, יהיה חלק מהנסיעה הזאת. "נמנה אותו עד תחילת מאי כדי שיוכל לבחור את הסגל ולפרסם אותו לפחות שבוע לפני היציאה למחנה", אמרו. אחרי החזרה למחנה יבחר המאמן גם את הסגל הסופי למשחק מול ארגנטינה ב-9 ביוני.

מאחורי הקלעים ישנו מאבק לגבי זהות האיצטדיון שיארח את המשחק. החברה המארגנת תוכל לקבל הכנסות גבוהות יותר מאירוח המשחק בחיפה, אך נבחרת ארגנטינה רוצה לבקר במקומות הקדושים בירושלים. כדי שדבר כזה יקרה, הממשלה תצטרך להשלים את ההפרשים בהכנסות בין המגרשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully