וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מונס דאבור שוחרר מהסגל, אלון תורג'מן זומן במקומו

20.3.2018 / 14:19

חלוץ רד בול זלצבורג, שנפצע בראשו במדי קבוצתו, שוחרר "חרף רצונו לשחק", וחלוץ הפועל חיפה יהיה בסגל למשחק מול רומניה. תורג'מן: "גאה לקבל זימון, תודה לקבוצה". יואב כץ: "זימון ראוי של שחקן מהרמה הגבוהה ביותר"

אדריאן הרבשטיין

חלוץ רד בול זלצבורג מונס דאבור שוחרר היום (שלישי) מסגל נבחרת ישראל לקראת המפגש מול נבחרת רומניה בשבת, ומי שזומן במקומו הוא אלון תורג'מן. מההתאחדות נמסר כי "חרף רצונו לקחת חלק במשחק הנבחרת נגד רומניה, שוחרר מונס דאבור מהסגל לאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, בעקבות פגיעת ראש שספג במשחק הליגה האחרון של קבוצתו. לסגל זומן חלוץ הפועל חיפה, אלון תורג'מן".

עוד בנושא:

זכיין השידור הרומני דרש, משחק הנבחרת יידחה בחצי שעה
ערן לוי, דיא סבע ומאור קנדיל נכללו בסגל של אלון חזן לרומניה

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
מברוק. תורג'מן/ברני ארדוב

דאבור קיבל ביום ראשון מנוחה אחרי עלייתה של רד בול זלצבורג לרבע גמר הליגה האירופית ושותף רק כמחליף ב-0:5 הקליל על אוסטריה וינה, אך בדקות שלו על המגרש הספיק להיפצע בצורה מדאיגה. דאבור נכנס בדקה ה-68, כשקבוצתו כבר הוליכה 0:3, ונפגע בדקת הסיום במהלך התנגשות ראשים מסוכנת עם שטפן שטנגל. החלוץ הישראלי פונה לבית החולים ולאחר זמן מסוים הודיעה קבוצתו כי מצבו טוב, אך הבהירה כי ינצל את הפגרה להתאוששות ולא יצטרף לנבחרת ישראל לקראת המשחק מול רומניה. זלצבורג עם שמונה נקודות יתרון בפסגה האוסטרית אחרי 27 מחזורים.

לתורג'מן יש העונה עשרה שערי ליגה. בעלי הפועל חיפה יואב כץ התייחס לזימונו: "מדובר בזימון ראוי של שחקן מהרמה הגבוהה ביותר מבחינה המקצועית והאישית. מקווים שבעקבותיו יהיו זימונים נוספים של שחקנים מהפועל חיפה לנבחרת. אנו מחזיקים אצבעות להצלחת הנבחרת". תורג'מן: "גאה לקבל זימון למדים הלאומיים. אני מודה לאנשי הפועל חיפה שתמכו והאמינו בי לאורך כל הדרך - לבעלים יואב כץ, למאמן ניר קלינגר, וכמובן לחברים לקבוצה על שיתוף הפעולה לאורך העונה ולאוהדים על האהבה והחום".

הסגל המלא:

שוערים: אריאל הרוש (אנורתוזיס), דני עמוס (מכבי נתניה), אופיר מרציאנו (היברניאן).

הגנה: בן ביטון (הפועל באר שבע), אורן ביטון (הפועל באר שבע), טל כחילה (בית"ר ירושלים), טאלב טואטחה (פרנקפורט), לואי טהא (הפועל באר שבע), מאור קנדיל (בני יהודה).

קישור: ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה), אלמוג כהן (אינגולשטאדט), בירם כיאל (ברייטון), דור פרץ (מכבי תל אביב), דן איינבינדר (הפועל באר שבע), חנן ממן (הפועל באר שבע), ערן לוי (מכבי נתניה), מאור מליקסון (הפועל באר שבע), דור מיכה (מכבי תל אביב).

התקפה: תומר חמד (ברייטון), טל בן חיים (ספרטה פראג), דיא סבע (מכבי נתניה), אלון תורג'מן (הפועל חיפה).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully