וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכיין השידור הרומני דרש, משחק הנבחרת יידחה בחצי שעה

18.3.2018 / 15:52

המשחק מול רומניה במוצאי שבת בנתניה ייפתח בשעה 21:00, זאת בעקבות המעבר לשעון קיץ יממה קודם לכן. בהתאחדות הסבירו את ההחלטה להזיז את המשחק: "החלטנו להתחשב גם בציבור המסורתי"

שחקן נבחרת ישראל מאור מליקסון. יוסי ציפקיס
מאור מליקסון/יוסי ציפקיס

משחק הידידות של נבחרת ישראל מול רומניה, שייערך במוצאי שבת באיצטדיון בנתניה, ייפתח באיחור של חצי שעה ויחל בשעה 21:00 ולא ב-20:30, כפי שתוכנן תחילה. בנבחרת טוענים כי הסיבה לכך היא בקשה של זכיין השידור הרומני. "יממה לפני המשחק יתחלף השעון לשעון קיץ, כך שהשעה ברומניה תהיה מוקדמת מאוד (19:30). בנוסף, החלטנו להתחשב גם בציבור המסורתי, שומרי השבת", אמרו בהתאחדות.

הנבחרת תתכנס לראשונה ביום רביעי הקרוב, אז תערוך מסיבת עיתונאים ואימון ראשון באיצטדיון רמת גן. הנבחרת תוסיף להתאמן בימים חמישי ושישי ובמוצאי שבת תקיים את המשחק, שיהווה הכנה נוספת לקראת ליגת האומות שתיפתח ב-7 בספטמבר, במשחק חוץ באלבניה ויימשך כעבור כחודש במשחק בית בחיפה מול נבחרת סקוטלנד. משחק הגומלין מול אלבניה ייערך באיצטדיון טרנר. אחרי המשחק הראשון, הנבחרת תקיים משחק ידידות מול צפון אירלנד (11 בספטמבר). כידוע, משחק הידידות מול ארגנטינה יהווה הכנה אחרונה למשחקים הללו. הוא ייערך ב-9 ביוני. כזכור, מארגני המשחק הצהירו כי נבחרת ארגנטינה מעוניינת לבקר בכותל המערבי ולכן הם עושים מאמץ שהמשחק יתקיים בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully