וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בנבחרת מ"גל פציעות" לקראת סיום העונה הסדירה בליגת העל

23.3.2018 / 9:25

שחקנים הופתעו לגלות כי המחנה צפוי להיערך מיד לאחר הפלייאוף העליון. בנבחרת יערכו בדיקות מקיפות לשחקנים, כשהפצועים לא יזומנו לארגנטינה. חמד על דברי חזן: "מצוין אם ערן יחזור לנבחרת"

קובי אליהו

נבחרת ישראל תקיים היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול רומניה (שבת, 21:00), כשתתאמן בפעם הראשונה השבוע באיצטדיון בנתניה שם ייערך מחר (21:00) המשחק. אלון חזן סגור על רוב ההרכב שיפתח במשחק. מלבד אריאל הרוש, בהגנה ישחקו המגנים בן ביטון וטאלב טואטחה והבלמים איתן טיבי ולואי טהא. במרכז הקישור ישחקו בירם כיאל והקפטן ביברס נאתכו כשדיא סבע אמור לפתוח לפניהם. דור מיכה וחנן ממן תורגלו באגפים, אך רק היום יתברר אם השניים יפתחו בהרכב לאחר שבמהלך האימון אתמול תורגלו גם מאור מליקסון וטל בן חיים לסירוגין. תומר חמד יפתח בהתקפה.

כפי שפרסמנו, הנבחרת תצא למחנה אימון, ככל הנראה באוסטריה, ממש לפני ארגנטינה. היא תערוך שם משחק אימון נוסף ותשוב לארץ מיד לצורך ההכנות למפגש מול ליאו מסי ב-9 ביוני. המחנה מתוכנן להתקיים מספר ימים לאחר סיום העונה הסדירה (הפלייאוף העליון יסתיים ב-20 במאי), כך שלשחקני הקבוצות הגדולות לא תהיה כמעט מנוחה בין סיום העונה למחנה. בנבחרת, כמובן, יש חשש מפציעות לקראת המחנה. "ניסיון העבר מלמד שתמיד יש שניים או שלושה שחקנים שסוחבים עומס ופציעות מסיום העונה שעברה. ככל שיהיו כאלה הם יעברו בדיקה מקיפה לקראת הנסיעה", אמרו בנבחרת, שם כבר הבהירו כי שחקן פצוע לא יזומן גם למפגש הסמוך למחנה מול ארגנטינה. חלק מהשחקנים יקבלו הודעה מוקדמת על זימונם לסגל כדי שיוכלו לתכנן חופשה קצרה, אפילו בישראל, מיד לאחר המשחק האחרון.

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. קובי אליהו
אם זה תלוי בו, שערן זהבי יחזור. תומר חמד/קובי אליהו

חמד שתורגל בהרכב שוחח עם התקשורת לקראת המשחק מחר. "עבורי זאת לא פעם ראשונה כאן וזה עדיין מרגש" אמר חלוץ ברייטון שלאחרונה זוכה לפחות קרדיט בקבוצתו. "יש כאן שחקנים חדשים שלא סתם קיבלו זימון. אני בטוח שאם הזמינו אותם מגיע להם להיות פה".

על מה שעבר בקמפיין האחרון אמר: "אני מעדיף לא להסתכל על מה שהיה בעבר, אני מסתכל קדימה. אעשה הכל כדי לעזור לנבחרת להצליח. אני מקווה להיות יותר דומיננטי בקמפיינים הבאים, להיות משמעותי בנבחרת, להשפיע".

שלשום, במסיבת העיתונאים, אמר אלון חזן כי עשויה להימצא נוסחה לחזרתו של הקפטן לשעבר ערן זהבי. חמד התייחס לכך ואמר: "לי זה מצוין שערן יחזור לנבחרת. מבחינתי כל שחקן שיכול לעזור לנבחרת - זה מצוין. רוצה את השחקנים הכי טובים לצדי. גם את ערן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully