וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ בראיון נרגש: "אני בוכה הרבה. כנראה שגם אני בנאדם"

24.3.2018 / 7:30

התדמית הקשוחה ("לא מתבייש לבכות"), כמות השערים הנמוכה ("התפקיד שלי הוא דפנסיבי"). דור פרץ מתרגש מהזימון לנבחרת ומקווה להמשיך את המסע החיובי שהחל העונה במכבי תל אביב. ראיון

קובי אליהו

ביום רביעי כשדור פרץ נסע לאימון הראשון של נבחרת ישראל עם אלון חזן באיצטדיון רמת גן, החברים שלו ממכבי תל אביב סיימו בדיוק חצי יום של ניקוי ראש באחד ממועדוני הספורט בתל אביב. פרץ לא היה מעודכן מה קורה בבית הצהוב והעגום בימים אלה. לא במקרה לא יראו אותו במדורי הרכילות והוא גם נמנע כמה שיותר מהחצנה באמצעות הרשתות החברתיות. בלילה כשדיברנו והוא כבר היה אחרי האימון של נבחרת ישראל, הוא ביקש זמן להתארגן ולסיים ארוחה משפחתית עם ההורים בהוד השרון. "חשובים לי המפגשים האלה עם המשפחה בבית והארוחות המשותפות", הסביר.

חזן החליט לזמן אותו ביחד עם דור מיכה ואיתן טיבי ולא במקרה. מעבר לעובדה שפרץ פשוט ממשיך את הדרך שעשה בכל נבחרות ישראל, הוא אולי השחקן הישראלי שהכי מזכיר לאלון חזן את עצמו - שחקן ישראלי/אירופאי. אבל דור פרץ של המגרש הוא לא זה שחי את החיים הצנועים שמחוץ לו. הוא לא קורא מה כותבים עליו באתרי האינטרנט ובורח כמו מאש מהתקשורת. ובניגוד למשחק הקשוח או לאופי שלפעמים משדר סוג של אדישות מול הלחץ התמידי שיש במכבי תל אביב, פרץ הוא דווקא בחור די רגיש. "אני בוכה הרבה", הפתיע במהלך הראיון. "היום יצא לי לבכות ולא בגלל משהו עצוב או מצער. הייתי עם אמא שלי ושוחחנו באיזשהו עניין והתרגשתי עד כדי דמעות. אני לא מתבייש לבכות. כנראה שגם אני בן אדם".

עוד בנושא

חשש בנבחרת מ"גל פציעות" לקראת סיום העונה הסדירה בליגת העל
אלון חזן תירגל את ההגנה לקראת רומניה. סבע וכיאל בתמונת ה-11
אלון חזן: "לא מטיל ספק בדסה. אם יכולתי, הייתי מזמן את זהבי"

שחקן נבחרת ישראל דור פרץ. קובי אליהו
רוצה להמשיך בנבחרת את מה שהחל במכבי תל אביב. דור פרץ/קובי אליהו
"אני לא חושב שמשהו נפגם במשחק ההתקפה שלי. התפקיד שאני משחק במכבי וכמובן התפקיד שאליו זומנתי בנבחרת זה תפקיד יותר דפנסיבי ואחראי וכחלק מהתפקיד הזה אני פחות מאיים על השער"

דור, היו בטח הרבה דמעות בחדר ההלבשה שלכם אחרי ההפסד להפועל חיפה בתחילת השבוע. לא כך רצית לבוא לשבוע הנבחרת.

"כדורגל מטבעו הוא לא דבר יציב שאפשר כל הזמן לנצח בו. בסופו של דבר מה שחשוב הוא לא לשקוע בבאסה של משחקים שמפסידים. לשמחתי מהר מאוד הגיע המשחק של הנבחרת ויש לי עוד במה להראות את היכולות שלי ולהמשיך להתקדם בבמה האישית. עבורי זו זכות מאוד גדולה שהוזמנתי והכדורגל ממשיך מהר מאוד".

הייתי בטוח שכל שחקני מכבי תל אביב ירצו השבוע לא לראות כדורגל.

"להיות בנבחרת זו זכות ענקית ואני מאוד שמח ומאוד מוקיר את הזימון שלי. גם אם היה לנו עוד משחק השבוע עם מכבי תל אביב אז היינו מתאוששים מהמשחק מול הפועל חיפה ומרימים את הראש. כרגע הראש שלי הוא רק במשחק הנבחרת. אתן את כל מה שאני יודע כרגע רק לנבחרת".

אתה עוד לא בן 23 ומשדר בכל הפעמים שאתה מתראיין בגרות מאוד יוצאת דופן. זה נראה שאתה כל הזמן רוצה להיות בשליטה. מהיכן הבאת את תכונת האופי הזו?

"מאיפה הבאתי את זה? תוך כדי החיים יש אבני דרך שמעצבות אותך. עם הדרך רכשתי לעצמי כלים ולמדתי דברים שעיצבו את האישיות שלי. הבית שלי הוא המקום שהכי עיצב את האישיות שלי. מה שאתה רואה בפעמים שאתה פוגש אותי, זה מי שאני".

כבשת בגילאים הצעירים הרבה גולים כקשר קדמי וזה די חסר לך עכשיו כדי להיות שחקן יותר שלם.

"אני לא חושב שמשהו נפגם במשחק ההתקפה שלי. התפקיד שאני משחק במכבי וכמובן התפקיד שאליו זומנתי בנבחרת זה תפקיד יותר דפנסיבי ואחראי וכחלק מהתפקיד הזה אני פחות מאיים על השער ויותר עסוק בעבודה הגנתית. אני בטוח שאני יכול לתרום יותר גם בחלק ההתקפי. גולים או בישולים הם בונוס בתפקיד שלי".

היה לך ברור שתקבל זימון לנבחרת?

"ממש לא. יש המון שחקנים ראויים להיות בנבחרת ישראל ולכן אני מאוד שמח שקיבלתי את הזימון".

ההשאלה להפועל חיפה בעונה שעברה סייעה לך להפוך להיות שחקן יותר טוב. לא כולם עושים בקבוצות הגדולות את מסלול ההשאלה. מה אתה ממליץ?

"כל אחד יכול לעשות מסלול אחר ולהגיע לאותו מקום. לי זה התאים להיות מושאל ולחזור חזרה למכבי תל אביב. אין לי המלצה, אלא רק להגיד לאנשים שיילכו עם האני מאמין שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מאוכזב. קובי אליהו
בקרוב יגיעו גם גולים? דור פרץ/קובי אליהו
"אני ממש לא מסכים שכל אחד מסתכל על תלוש השכר שלו בסוף החודש ומסתפק רק בזה. אני רואה שכל השחקנים בארץ מאוד רוצים להיות בנבחרת ולשחק בה"

הנבחרת הגיעה למקום מאוד נמוך בציבוריות הישראלית. האכזבה מהנבחרת בשנים האחרונות עצומה. יש לך ולחברים שלך בנבחרת רצון לעשות משהו אחר או שבעידן הנוכחי בסופו של דבר מה שחשוב לכם זה החוזה האישי והנבחרת היא רק בונוס קטן על הדרך שלא לומר חובה מעיקה?

"אני חושב שזו זכות ענקית להיות בנבחרת ישראל ולייצג את הלאום שלך ואת המדינה בה גדלת. אני ממש לא מסכים שכל אחד מסתכל על תלוש השכר שלו בסוף החודש ומסתפק רק בזה. אני רואה שכל השחקנים בארץ מאוד רוצים להיות בנבחרת ולשחק בה. כל שחקן בנבחרת רוצה שהנבחרת תהיה במקום גבוה ושתהיה בתודעה ציבורית גבוהה. הקהל של הנבחרת יכול לעזור ולדחוף והלוואי שיגיעו למשחק הזה מול רומניה הרבה אוהדים. זה מאוד חשוב לנו כשחקני הנבחרת".

אז יש באמת התרגשת להתאמן עם שחקנים בנבחרת שמשחקים באירופה?

"יש התרגשות מיוחדת בנבחרת. זה לא משהו שקורה הרי ביום יום שלך כשחקן במועדון. בעיני זה מאוד מיוחד. להגיע ולהיות עם השחקנים שנבחרו לייצג את המדינה בזמן נתון זו זכות גדולה. יש בנבחרת שחקנים שאני יכול ללמוד מהם ויש כאלה שאני בחברות מאוד גדולה איתם".

אתה מצפה לפתוח בהרכב?

"יש צוות מקצועי שיחליט. כמובן שהייתי שמח לשחק. לא התאמנתי בעבר אצל אלון חזן וזו פעם ראשונה שאנחנו נפגשים".

לא תמוה שאין לנו מאמן קבוע בשלב כזה?

"זה לא מתפקידי לומר את דעתי בנושא. אני שמח שזומנתי על ידי אלון ואני אעשה הכי טוב אם אקבל דקות".

בנבחרות הצעירות בהן שיחקת היו הצלחות לא רעות.

"בתקופת נבחרת הנוער היתה לנו הצלחה יפה כשהגענו לאליפות עצמה ויכולנו לעלות למונדיאל של אותם גילאים אבל בסוף לא עשינו את זה. באולימפית היינו מאוד קרובים להעפיל לשלב הבא. אני אחרי תקופה מאוד ארוכה בנבחרות הצעירות בשנתונים שהיו די הרבה ניצחונות ולכן נבחרת ישראל היא תמיד גאווה בעיניי".

מהשנתון שלך רק אתה בנבחרת הזו מה שמלמד שאין כרגע עתיד מזהיר.

"אני חושב ששחקנים כמו מיכאל אוחנה ודוד קלטינס כבר היו בנבחרת הבוגרת ואני מניח שהם בעתיד אולי יוזמנו ויש עוד שחקנים כמו שגיב יחזקאל או שון גולדברג ששיחקו איתי באולימפית והם שחקנים מצויינים".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה דור פרץ עם נטע לביא. ניב אהרונסון
ההצלחות מהנבחרות הצעירות יימשכו? דור פרץ במדי הצעירה/ניב אהרונסון
"בחיי שיחקתי הרבה יותר קשר אחורי מאשר בלם אבל בעונה הראשונה במכבי תל אביב שיחקתי בלם. אני יכול לומר שהיום אני שמח שאני משחק כקשר אחורי"

העונה נגד הפועל באר שבע גילית יכולת מצויינת כ אחורי מול ג'ון אוגו אבל כששיחקת כבלם ימני מול טוני וואקמה עשית עבודה לא פחות טובה, מה שמלמד שאולי דווקא זה התפקיד שלך.

"אני באמת עושה מה שהמאמן אומר לי ועושה את זה על הצד הטוב ביותר. בחיי שיחקתי הרבה יותר קשר אחורי מאשר בלם אבל בעונה הראשונה במכבי תל אביב שיחקתי בלם. אני תמיד אעשה את התפקיד במלוא הרצינות ולא משנה היכן אשחק. אני יכול לומר שהיום אני מאוד שמח שאני משחק כקשר אחורי".

רק פעם בחיים אפשר לשחק מול מסי.

"אין ספק שזה משהו לא רגיל לשחק מול מסי אבל מאוד חשוב לנו קודם כל להפגין יכולת טובה מול רומניה. אני חושב שכולם חושבים רק על רומניה ולא על המשחק בעוד שלושה חודשים מול ארגנטינה ומסי".

ניצחון על רומניה יכול להחזיר משהו מהכבוד האבוד של הכדורגל הישראלי?

"אני יודע מה היחס ומה אומרים על הכדורגל הישראלי ואני רוצה להאמין שאם נעשה תוצאה טובה, נוכל להחזיר קצת את הכדורגל הישראלי למקום ראוי יותר".

אתה יכול לקבל משהו מהמשחק הזה לעתיד במכבי תל אביב?

"כל משחק בטח ברמה כזו של נבחרת יכול לסייע לי להשתפר".

seperator

יש לך שאיפות ומטרות?

"ברור שיש שאיפות, אבל אני באמת אומר תודה על המקום בו אני נמצא כעת בקריירה שלי".

איך זה שאתה לא קורא מה שנכתב עליך בתקשורת?

"כי אני מאוד מחובר לעצמי ויש לי דעה מאוד מגובשת על איך שאני משחק. זה לא בא ממקום שאני לא מכבד מה שנכתב עלי, אלא פשוט יודע מה אני נותן בכל משחק ויש גם את הצוות המקצועי שלנו, אז אני לא מרגיש צורך ללכת לקרוא מה שנכתב עלי".

שחקן נבחרת ישראל דור פרץ. קובי אליהו
אתגר לא פחות גדול מבמכבי תל אביב. דור פרץ בנבחרת/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל דן איינבינדר, דור פרץ. קובי אליהו
תחרות לא פשוטה על ההרכב. פרץ עם איינבינדר/קובי אליהו
שחקן נבחרת ישראל דור פרץ. קובי אליהו
שחקן נבחרת ישראל דור פרץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully