וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריק אוונס אחרי ההשפלה: "אחד מהרגעים הכי מביכים שהיו לי"

שחקן ממפיס גריזליס ירד מושפל אחרי ההפסד 140:79 לשארלוט הורנטס שהיה הגדול בהיסטוריית הפרנצ'ייז אי פעם. קמבה ווקר, שלהט מנגד עם 46 נקודות: "זה משחק שלא רואים כל יום"

צילום ועריכה: נועם אשל

כשהקבוצה שלך עומדת על 19 ניצחונות מתוך 72 משחקים, אתה יודע שתספוג מספר הפסדים די כואבים, אך נראה שאף אחד לא הכין את טייריק אוונס וחבריו לממפיס גריזליס להפסד הכואב הלילה (בין חמישי לשישי) 140:79 לשארלוט הורנטס. מדובר בהפרש הגדול ביותר בו קבוצה הפסידה העונה (61 נקודות) ובפעם השישית בלבד בהיסטוריית העונה הסדירה שקבוצה מפסידה ביותר מ-60 נקודות. זה גם ההפסד הגדול בהיסטוריית הגריזליס אי פעם. התוצאה השאירה את שחקני והנהלת הגריזליס בתחושות קשות בסיום.

"זה הפסד מביך, פשוט מביך", אמר טייריק אוונס בסיום. "אנחנו צריכים להתחיל לשחק כדורסל ולחשוב על המשחק הבא, לא יעזור שנשקע במה שקרה היום. אני חושב שזה אחד המרגעים המביכים ביותר שהיו לי. לא רק כשחקן, אלא בחיי". בעקבות פציעותיהם של מארק גאסול ומייק קונלי, אוונס מצא עצמו בסיטואציה לא מוכרת שבה הוא המבוגר האחראי בקבוצה הנוכחית, המורכבת בעיקר משחקנים צעירים. "נכון שלא מצפים מאיתנו להרבה, אבל אני אישית רוצה לראות אותנו נלחמים על הפרקט ונותנים את הלב", סיכם אוונס, שתרם את חלקו עם 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים שלא מנעו את התבוסה הכואבת.

עוד בנושא:

יוסטון גירדה ניצחון בהארכה, שארלוט הביסה את ממפיס ב-61 הפרש
טורניר המכללות: לויולה עלתה לאליט 8 לראשונה מאז 1963
נמאס להם: שחקני סן אנטוניו ביקשו מקוואי לאונרד שיחזור לשחק

קמבה ווקר, שארלוט הורנטס. AP
"ניצלנו את החולשה שלהם". קמבה ווקר/AP

המאמן ג'יי בי בייקרסטאף הוסיף: "אין הרבה מה לדבר על המשחק הזה. אי אפשר להתגאות בהופעה כזאת וגם אי אפשר להתגונן. צריך להיות גברים, לשכוח מזה ולהמשיך הלאה". בצד השני, קמבה ווקר להט עם 46 נקודות וקלע 10 שלשות, שיא חדש להורנטס, שגם השיגו את הניצחון הגדול בהיסטוריה שלהם. קמבה עשה זאת דווקא במשחק בו דוויט הווארד לא שיחק והוכיח פעם נוספת שלמרות העונה הרעה של קבוצתו, מדובר בסופרסטאר אמיתי. הכוכב אמר בסיום: "זה משחק שלא רואים כל יום. שיחקו מעולה, ניצלנו את החולשה של ממפיס בלי גאסול וקונלי".

עוד באותו נושא

יוסטון גירדה ניצחון בהארכה, שארלוט הביסה את ממפיס ב-61 הפרש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully