וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: לויולה עלתה לאליט 8 לראשונה מאז 1963

שלשת ניצחון של הג'וניור מרקז טאונס 6.3 שניות לסיום סידרה לרמבלרס 68:69 דרמטי על נבאדה. מישיגן סיפקה הצהרת כוונות עם 72:99 משכנע על טקסס A&M, קנטאקי הודחה במפתיע

מרקז טאונס, מכללת לויולה-שיקגו. AP
איזה סיפור. מרקז טאונס חוגג את סל הניצחון של לויולה/AP

כמדי שנה, טורניר המכללות ממשיך לספק סיפורי סינדרלה וסנסציות למכביר. השנה הגיע תורה של לויולה-שיקגו הקטנטנה להיות הסנסציה התורנית, והלילה (בין חמישי לשישי) המסע הקסום שלה נמשך עם ניצחון 68:69 דרמטי על נבאדה, שסידר לה מקום באליט 8 לראשונה מאז 1963, השנה בה גם המשיכו כל הדרך לזכייה היסטורית באליפות ה-NCAA.

גיבור המשחק היה הג'וניור מרקז טאונס שחיבר 15 נקודות בלבד בשני המשחקים הראשונים בטורניר, אבל הלילה קלע 18, חילק 5 אסיסטים, הוריד 4 ריבאונדים, חטף 3 פעמים והכי חשוב - קלע שלשת ניצחון נהדרת 6.3 שניות לסיום, שהכריעה את המשחק.

הפתעה נוספת הייתה הניצחון של קנזס סטייט (9) על קנטאקי החזקה (5), 58:61. זבייר סניד הצטיין עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים וסידר לווילדקאטס מקום באליט אייט על חשבון הפרשמן המצוין שיי גילג'ס-אלכסנדר, ככל הנראה בחירת לוטרי בדראפט הקרוב, שסיים עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

מישיגן, המדורגת הכי גבוהה שנותרה (3), סיפקה הצהרת כוונות עם 72:99 משכנע על טקסס A&M. טיילר דייויס הצטיין עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, רוברט וויליאמס הוסיף 12 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • לויולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully