וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי סובל מפציעה קלה, בספק למשחק של ארגנטינה מול איטליה

העומס הרב גרם לפציעה קלה בשרירים של הפרעוש, סמפאולי שוקל לא לשתפו במשחק ההכנה (21:45, ספורט 4). המאמן מסביר מדוע איקרדי ודיבאלה לא זומנו לסגל: "מסובך עבורם להסתגל לשיטה"

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאולו דיבאלה. AP
דיבאלה לא יהיה במונדיאל, מסי עלול לא לשחק מול איטליה/AP

אחרי שהגיעה עד לגמר בו הפסידה רק בתום הארכה במונדיאל הקודם, נבחרת ארגנטינה רוצה להתקדם צעד נוסף בטורניר שייערך בקיץ ברוסיה ולראות את ליאונל מסי מניף את גביע העולם. האלביסלסטה יפתחו באופן רשמי את ההכנות לטורניר מחר (שישי) במשחק הכנה מול נבחרת איטליה באצטדיון האיתיחיד במנצ'סטר וביום שלישי תפגוש למשחק מרתק נוסף את נסחרת ספרד, הפעם בוונדה מטרפוליטנו של אתלטיקו מדריד.

לצערן של שתי הנבחרות, ליאונל מסי עלול שלא ליטול חלק במשחק הערב מול איטליה. הפרעוש סובל מפציעה קלה בעקבות עומס על השרירים וחורחה סמפאולי שוקל לא לסכן אותו במשחק ולשמור אותו למשחקים הבאים. גם ברצלונה תומכת במתן מנוחה לכוכבה הגדול, מן הסתם.

מי שלא יהיו במשחקים בכל מקרה לאחר שנותרו מחוץ לסגל של חורחה סמפאולי הם צמד החלוצים, פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי, שאמנם עושים חיל במדי יובנטוס ואינטר בהתאמה, אבל לא הצליחו להפוך לחלקים חשובים בפאזל של הנבחרת. איקרדי רשם עד כה ארבע הופעות בינלאומיות, בעוד באמתחתו של דיבאלה 12 הופעות והוא היה בכל הסגלים של סמפאולי עד כה, אך לא מצא את הרשת בשישה משחקים תחתיו וכעת משלם את המחיר.

"זה מסובך עבורו להסתגל לשיטה שלנו", אמר סמפאולי על דיבאלה היום (חמישי), "לא הצלחנו להביא לשיפור בהופעות שלו ולכן הסקנו ששאר השחקנים בסגל טובים ממנו, בעוד איתו אנחנו עוד צריכים לעבוד. אי הכללתו של איקרדי היא מטעמים דומים. המעבר שלו מאינטר לארגנטינה לא היה טוב בינתיים. שקלתי את המצב והרגשתי שצריך לעבוד איתו אבל שאין לנו זמן לכך. כנראה שהוא זקוק לזמן התרגלות ארוך. אני לא מבטל את האפשרות שיזומן בעתיד, אבל התפקיד שלי כמאמן הוא לבחור על פי יכולת השחקנים".

עוד בנושא

אלון חזן תירגל את ההגנה של נבחרת ישראל. סבע וכיאל בתמונת ה-11
ג'רארד פיקה: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של שחקני ברצלונה וריאל מדריד"
בשישי: שתי אלופות העולם האחרונות ראש בראש, רונאלדו מול סלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully