וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רונאלדו ניצח את מצרים וסלאח, מהפך ענק לקולומביה על צרפת

הפנומן ביטל גול של סלאח עם צמד בתוספת הזמן והעניק לפורטוגל 1:2. הדרום אמריקאים הפכו פיגור כפול ל-2:3. ארגנטינה, בלי מסי, ניצחה 0:2 את איטליה. גרמניה וספרד נפרדו ב-1:1. ניצחונות לאנגליה וניגריה

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
שוב הוא עשה את זה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

פחות משלושה חודשים לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2018 ברוסיה, ברחבי העולם התקיימו הערב (שישי) שלל משחקי הכנה מרתקים, כולל כאלה בין מועמדות בכירות להניף את הגביע, וסיפקו כמה רגעים נהדרים ודרמות. פורטוגל גברה 1:2 על מצרים בזכות צמד דרמטי של כריסטיאנו רונאלדו, קולומביה הפכה פיגור כפול ל-2:3 מרשים על צרפת, גרמניה וספרד נפרדו ב-1:1. ארגנטינה, ללא ליאונל מסי, ניצחה 0:2 את איטליה. אנגליה גברה על הולנד, ניגריה על פולין.

שחקני נבחרת ספרד רודריגו, אנדרס אינייסטה חוגגים. רויטרס
רודריגו כבש ראשון/רויטרס
שחקן נבחרת גרמניה תומאס מולר חוגג. רויטרס
מולר איזן/רויטרס

ארגנטינה - איטליה 0:2

האזורי קיוו לצאת לדרך חדשה אחרי הכישלון הכואב להעפיל למונדיאל, אך לא הצליחו לנצל את היעדרותם של ליאונל מסי וסרחיו אגוארו הפצועים כדי להשיג ניצחון יוקרתי. ג'אנלואיג'י בופון חזר בו מהודעת הפרישה לאחר ההפסד לשבדיה, זומן ואף עמד בין הקורות, וגם המזומנים הטריים פדריקו קייזה (פתח) ופטריק קרוטונה זכו לדקות ראשונות. לצערם, אחרי 75 דקת מאופסות, מהלך יפה של אבר באנגה (75) הפך ליתרון של האלביסלסטה, שהכפילו את ההובלה משער נהדר של מנואל לאנסיני (85). הדרום אמריקאים, שנעצרו רק בגמר של גביע העולם הקודם, פתחו את ההכנות לרוסיה ברגל ימין.

דקה 75: גול! אבר באנגה, שנכנס לפני 11 דקות כמחליף, שבר את הקרח. הקשר החליף יופי של דאבל פס עם ג'ובאני לו סלסו ושלח בעיטה חזקה, לה ג'אנלואיג'י בופון לא הספיק להגיב. 0:1 לארגנטינה.

דקה 85: גול! זה כבר 0:2 לארגנטינה. מנואל לאנסיני קיבל את הכדור בסיומה של מתפרצת מהירה, ומסף הרחבה הניף את הרגל ושלח בעיטה אדירה שלא השאירה לבופון סיכוי.

שחקן נבחרת ארגנטינה אבר באנגה חוגג, שחקן נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י מאוכזב. רויטרס
באנגה חוגג, בונוצ'י מאוכזב/רויטרס

גרמניה - ספרד 1:1

שתי אלופות העולם האחרונות, וגם שתיים מהפייבוריטיות להניף את הגביע בקיץ הקרוב, נפגשו בדיסלדורף עם הרכבים חזקים ופתחו את ההכנות למונדיאל עם משחק לא רע בכלל. רודריגו, שהועדף בהרכב על פני דייגו קוסטה, כבש ראשון מבישול נפלא של אנדרס אינייסטה (6), ותומאס מולר (35) איזן בבעיטה נהדרת. זה היה המפגש ה-23 בין הנבחרות ופעם שביעית שהן נפרדות בתיקו.

דקה 6: גול! כדור עומק אדיר של אנדרס אינייסטה מצא את רודריגו, שמול מארק אנדרה טר סטגן לא התקשה לקבוע 0:1 לספרד.

דקה 35: גול! גרמניה חזרה ל-1:1 משער נפלא של תומאס מולר. חלוץ באיירן מינכן קיבל את הכדור מסמי חדירה, ומ-18 מטר הניף את הרגל ושלח פצצה לחיבורים.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם ג'סי לינגארד. רויטרס
לינגארד חוגג עם החברים/רויטרס

הולנד - אנגליה 1:0

לפני שנתיים שתי הנבחרות נפגשו בוומבלי ושער יתרון של ג'יימי ורדי, שהיה אז בדרך לאליפות סנסציונית עם לסטר, לא הספיק לאנגלים שהפסידו 2:1. גם הפעם נבחרת שלושת האריות מצאה את הרשת רק פעם אחת, מרגלו של ג'סי לינגארד (59) והערב זה הספיק לה כדי לחזור מאמסטרדם עם ניצחון גם בלי הארי קיין הפצוע. האורנג' קיוו לצאת לדרך חדשה תחת רונלד קומאן שינסה לשקם את ההריסות שהותיר אחריו דני בלינד, אך זה ייאלץ לחכות לפחות למשחק הבא.

דקה 59: גול! התקפה מסודרת של האנגלים הסתיימה בהרחקה הולנדית מהרחבה, הכדור הגיע לג'סי לינגארד שבעט שטוח לפינה וקבע 0:1 לאורחים.

שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח חוגג. רויטרס
השער של סלאח לא הספיק/רויטרס

פורטוגל - מצרים 1:2

מוחמד סלאח המשיך בכושר המפלצתי שלו וכבר חשב שהשער הנפלא שלו (56) יספיק לניצחון יוקרתי על אלופת אירופה, אבל לכריסטיאנו רונאלדו היו תוכניות אחרות. כוכב ריאל מדריד נגח פעמיים לרשת בתוספת הזמן, משני בישולים של ריקרדו קווארסמה, והשיג ניצחון דרמטי עבור הפורטוגלים. המצרים, שמתכוננים להופעה הראשונה שלהם בגביע העולם מאז 1990, יכולים להיות בסך הכול מרוצים מהיכולת.

דקה 56: גול! מוחמד סלאח פשוט לא עוצר, וגם אלופת אירופה ספגה ממנו. עבדאללה אל סעיד מסר לכוכב ליברפול, שבנגיעה מחוץ לרחבה שלח בעיטה שטוחה וחזקה לרשת. 0:1 נפלא למצרים.

דקה 93: גול! כריסטיאנו רונאלדו השיג שוויון דרמטי! ריקרדו קווארסמה הרים, כוכב ריאל מדריד נגח מקרוב פנימה וקבע 1:1.

דקה 95: גול! הוא עשה את זה שוב! רונאלדו השיג ניצחון עם מהפך אישי אדיר בתוספת הזמן, וגם את השני כבש בנגיחה מבישול של קווארסמה. איזו דרמה בציריך! 1:2 לפורטוגל.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
הצרפתים צריכים לדאוג?/רויטרס

צרפת - קולמביה 3:2

הפיינליסטית מיורו 2016 היא אחת הפייבוריטיות להגיע לגמר גם ברוסיה, לשם תגיע עם סגל מפלצתי ועמוס בכישרון בכל עמדה, אך לפחות אם לשפוט על פי משחק ההכנה הזה עוד יש שם על מה לעבוד. הטריקולור כבר הוליכו 0:2 משערים של אוליבייה ז'ירו (12) ותומא למאר (26), אך הדרום אמריקאים לא ויתרו. לואיס מוריאל (29) צימק מהר, פלקאו (62) איזן מבישול של חאמס רודריגס וחואן קינטרו (85) קבע מהפך ענק בפנדל מדויק. ניצחון מאוד יוקרתי לחבורה של חוסה פקרמן.

דקה 12: גול! לוקא דין העביר כדור רוחב לרחבה, דויד אוספינה רק הדף ואוליבייה ז'ירו היה ראשון על הריבאונד וקבע 0:1 לצרפת.

דקה 26: גול! הצרפתים עלו ל-0:2 בתום התקפה נפלאה. אנטואן גריזמן השאיר בעקב לקיליאן אמבפה, שמצא את תומא למאר וזה בעט פנימה.

דקה 29: גול! לואיס מוריאל ניסה להרים משמאל, הכדור שלו חמק פנימה והתוצאה היא רק 2:1.

דקה 62: גול! קולומביה חזרה מפיגור כפול ל-2:2. חאמס רודריגס העביר רוחב, פלקאו לא התבלבל ובעט בנגיעה פנימה.

דקה 85: גול! מהפך של קולומביה! חואן קינטרו קבע 2:3 מהנקודה הלבנה.

שחקני נבחרת קולומביה חאמס רודריגס, פלקאו חוגגים. רויטרס
צמד חמד. חאמס ופלקאו/רויטרס

פולין - ניגריה 1:0

שתי נבחרות שמקוות להפתיע במונדיאל נפגשו לראשונה אי פעם בתקווה לאותת שכדאי לספור אותן לקראת הקיץ, והמשחק הוכרע בפנדל של ויקטור מוזס (61). הפולנים, שהרשימו מאוד בקמפיין המוקדמות בהובלתו של רוברט לבנדובסקי, ספגו הפסד מאכזב. שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו עלה מהספסל בדקה ה-82.

דקה 61: גול! הניגרים עלו ל-0:1 מפנדל מדויק של ויקטור מוזס.

משחקים נוספים:

יוון - שוויץ 1:0
לשוויץ: בלרים דזמאילי (59).

טורקיה - אירלנד 0:1
לטורקיה: מחמט טופאל (52).

טוניסיה - איראן 0:1
לטוניסיה: ילאד מוחאמדי (71, עצמי).

סרביה - מרוקו 2:1
לסרביה: דושאן טאדיץ' (37), למרוקו: האקים זייך (29, בפנדל), חאליד בוטאייב (40).

אוסטריה - סלובניה 0:3
לאוסטריה: דויד אלאבה (15), מרקו ארנאוטוביץ' (36, 51).

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, סרחיו אגוארו. רויטרס
לא יכולים היו לעזור. אגוארו ומסי/רויטרס
שחקני נבחרת איטליה עם חולצות לזכרו של דוידה אסטורי. רויטרס
שחקני נבחרת איטליה עם חולצות מספר 13, לזכרו של דוידה אסטורי המנוח/רויטרס
שוער נבחרת ספרד דויד דה חאה. רויטרס
דה חאה בפוזה למצלמה/רויטרס
שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
פרש? בופון לא הלך לשום מקום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully