וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הסאגה: צעירי פתח במשחק אימון. ניצן יגיע בקיץ?

21.3.2018 / 13:40

מכבי פתח תקוה הפסידה 2:0 למ.ס. אשדוד, הקשר פתח בהרכב. צחי גיגי נעדר בשל אירוע אישי, שוער קרית שמונה הוא המועמד המוביל להחליפו בקיץ. רומאריו פירס צפוי לחתום לשנתיים

שוער עירוני קרית שמונה איתמר ניצן. לירון מולדובן
המועמד המוביל להחליף את גיגי. איתמר ניצן/לירון מולדובן

לראשונה מאז נקנס ולא נכלל בסגל הקבוצה, לירוי צעירי פתח בהרכב מכבי פתח תקוה. זה קרה במשחק אימון בלבד, אך ייתכן שלדבר יהיו השלכות לקראת המשך העונה. צעירי, שחזר לסגל אך לא שותף בהפסד הביתי לרעננה, פתח בהרכב שהפסיד 2:0 לאשדוד. שחקנים טענו אז כי אי שיתופו לא נובע מסיבות מקצועיות ונראה כי הסיבה המרכזית לכך היא ההחלטה שקיבל מימר לאחר המשחק הקודם מול רעננה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר נופה מהסגל למשחק אחד, מול מכבי תל אביב. מי שלא שותף הוא צחי גיגי, שחוגג היום ברית לבנו. מימר נתן הזדמנות למספר שחקנים צעירים בהרכב. עומר דנינו חזר לשחק, כשגם עומרי לוזון, מוחמד סרסור, דן כדורי, תאי בריבו, גיא קאופמן והשוער רועי מעוז שותפו.

ללא קשר לאי שיתופו, גיגי מתכוון לבקש לעזוב את הקבוצה בקיץ. המועמד המוביל לתפקיד במקרה כזה הוא איתמר ניצן, שוערה של קרית שמונה. במועדון עדיין לא הכניסו את העניין להילוך גבוה, אך אישרו כי השוער שכבר שיחק במועדון בעבר הוא אחד המועמדים להצטרף אם יעזוב את קבוצתו.

עוד בנושא:

שחקנים: "מה שקורה עם צעירי לא מקצועי". לוזון כעס: "סולומון צריך לשחק"
ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה

רומאריו פירס, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה טוענים שיחתום בקרוב. רומאריו פירס/אדריאן הרבשטיין

במועדון ישנה אכזבה רבה מהצורה בה נראתה הקבוצה מול רעננה. "אנחנו נרפים, חלשים", אמר לוזון לשחקנים במחצית. "צריך להכניס את מנור סולומון למשחק, הוא צריך לשחק". אחרי שרומאריו פירס הגיע לסיכום בעל פה עם המועדון לגבי המשך דרכו, במועדון טוענים כי החוזה צפוי להיחתם לשנתיים. כרגע בעיה אחת מעכבת את מועד החתימה: החל מקיץ 2019 (מתום העונה הבאה) יחול על השחקן מיסוי מלא, ולכן עלות השכר שלו תהיה גבוהה יותר. פירס סיכם על חוזה לשנתיים, אך כעת במועדון מנסים לפתור את בעיית המיסוי לעונה השנייה. "זאת לא תהיה בעיה, פירס יחתום בקרוב", טוענים בפתח תקוה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully