וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים: "מה שקורה עם צעירי לא מקצועי". לוזון כעס: "סולומון צריך לשחק"

19.3.2018 / 7:12

הקשר שהושעה ונקנס חזר לסגל ותורגל לסירוגין, אבל שוב לא שיחק. שחקנים תהו: "אין לו מקום ברוטציה? הוא לא משחק שלושה שבועות". אבי לוזון במחצית: "אנחנו נרפים, חלשים"

לירוי צעירי, מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא מקצועי? צעירי/יוסי ציפקיס

"מה שקורה עם לירוי צעירי כבר מזמן לא מקצועי. מראים לו את הדרך החוצה, זה ברור". כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה על הקשר לירוי צעירי, שנראה אתמול בהלם על ספסל הקבוצה לאחר החילוף השלישי בו נכנס עדן שרם למגרש.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, צעירי נופה מהסגל ונקנס לפני המשחק מול מכבי תל אביב. מימר טען כי ההחלטה לגבי שיתופו מקצועית, אך אחרי שבועיים מחוץ לסגל הוא מוצא את עצמו שוב לא משחק. "צעירי שחקן שאין לו מקום ברוטציה של פתח תקוה? הוא לא משחק כבר שלושה שבועות, איך אפשר לומר אחרי אתמול שזה מקצועי?", אמרו חבריו בקבוצה. צעירי, ששיחק שלוש דקות בלבד מאז הפציעה בדצמבר, תורגל לסירוגין עם יניב בריק באימון המסכם והיה בטוח שיקבל דקות. אחרי המשחק הוא עזב את האיצטדיון הרבה לפני שאר חבריו לקבוצה. בניגוד לרומאריו פירס, שסיכם בעל פה ואמור להיפגש עם ראשי המועדון בקרוב במטרה לחתום, צעירי עדיין לא קיבל הצעה להארכת חוזה.

ללא קשר לסוגיית צעירי, במועדון מאוכזבים מאוד מהיכולת. אבי לוזון זעם על היכולת ונכנס במחצית לחדר ההלבשה. "אנחנו נרפים, חלשים", אמר לוזון. "צריך להכניס את מנור סולומון למשחק, הוא צריך לשחק". סולומון, ראוי לציין, נכנס 12 דקות אחרי פתיחת המחצית השניה. "רעננה הייתה טובה יותר, רק במזל לא ספגנו את השלישי מוקדם יותר", הודו שחקנים בקבוצה. אכזבה קיימת מרוב הזרים. רומאריו פירס והבלמים סיבוק ומרסיאל אמורים להישאר, אבל אליבלטו שקיבל אתמול הזדמנות נוספת שוב אכזב. חתימת פירס מתעכבת משום שבעונה הבאה פתח תקוה אמורה לשלם עליו מס מלא. היא הציעה לשדרג את שכר הברוטו שלו, אבל בהתאם לחוקי המיסוי הוא אמור להרוויח פחות. כעת הצדדים אמורים להיפגש על מנת לסגור את הנושא סופית. "פירס סגור אצלנו, אף אחד לא ייגע בו", מתעקשים במועדון.

לידור כהן סיכם: "פתחנו את המשחק טוב, כנראה שאחרי הגול הרגשנו יותר מדי בטוחים במשחק. הגיע לרעננה לנצח. לא חושב שהייתה לנו בעיה מבחינת רצון, פשוט אי אפשר לשחק כדורגל 45 דקות. אחרי הגול שלהם נעלמנו. הם ניצחו בצדק. חשוב מאוד למועדון לסיים במקום השביעי. העתיד שלי? יש לי חוזה לעוד שנתיים. נסיים את העונה ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully