וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במנצ'סטר יונייטד: "אלכסיס נראה כמו ילד אבוד, הוא משדר כעס ואוכל לבד"

בשדים האדומים הביעו אכזבה מהתנהלותו של הרכש הנוצץ מארסנל שמתקשה להסתגל לחיים במועדון החדש שלו. גורם במנצ'סטר יונייטד: "הוא עשוי לסיים פה בדיוק כמו אנחל די מריה"

עריכת וידאו: מתן חדד

למנצ'סטר יונייטד מתחיל להימאס מאלכסיס סאנצ'ס. הרכש מארסנל שאמור היה לשדרג את הקבוצה המקרטעת של ז'וזה מוריניו לא מצליח לבוא לידי ביטוי במדי השדים האדומים וגם המספרים לא משהו - רק שער אחד בעשרה משחקים. במועדון מספרים כי הצ'יליאני מתנהג כדמות מבודדת, משדר חוסר שביעות רצון וכעס ולעיתים קרובות נראה כשהוא אוכל לבדו בחדר האוכל.

גורמים שונים במנצ'סטר העריכו כי גורלו של סאנצ'ס בן ה-29 עשוי להיות זהה לזה של אנחל די מריה שהגיע על תקן רכש נוצץ מריאל מדריד בקיץ 2014, אך עזב כעבור שנה בדיוק לפ.ס.ז' אחרי עונה חלשה במיוחד.

עוד בנושא
אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"
עוסמאן דמבלה: "לא אכפת לי מהביקורות, כולם יכולים להמשיך לדבר"
מנצ'סטר יונייטד: ז'וזה מוריניו מתכנן מהפכה בקיץ, פרד ורפאל וראן על הכוונת

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך החוצה? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

גורם במנצ'סטר יונייטד תקף בעילום שם בעיתונות הבריטית את ההתנהלות של אלכסיס סאנצ'ס ואמר: "הוא נראה כמו מישהו שלא רוצה להיות פה. כל העניין איתו לא נראה טוב והוא פשוט נראה כמו ילד אבוד. בדיוק ככה זה היה גם עם אנחל די מריה".

על פי הדיווחים בממלכה מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, הודה כי סאנצ'ס לא יצליח לשחזר את היכולת הטובה שלו במהלך העונה הנוכחית וניתן לצפות ממנו לדברים חיוביים רק החל מעונת המשחקים הבאה.

בעניין אחר, במנצ'סטר החליטו להתייחס לריחוק בין הקבוצה לקהל בזמן האחרון ולחלק לאוהדים שירונים במשחק הבית הבא. הסיבה: במועדון לא רוצים שהאצטדיון יהיה שקט כפי שהיה בחלק מהמשחקים האחרונים, ורוצים שהאוהדים יחזרו לעודד ולהרגיש חלק מהקבוצה. בנוסף, בקבוצה הודיעה שהם יבחנו את האפשרות להביא מעודדות בסגנון בונדסליגה כדי שיעזרו לעודד, אך הנושא עדיין בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully