וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ז'וזה מוריניו מתכנן מהפכה בקיץ, פרד ורפאל וראן על הכוונת

ב-ESPN מדווחים שהמאמן מתכנן חריש עמוק בסגל ומעוניין להיפטר ממספר שחקנים, ביניהם זלאטן, שואו, דרמיאן ובלינד. מרקוס רוחו חושף: "כששמעתי שאלכסיס מצטרף אמרתי 'אוי לא, לעזאזל'". מקורבים ללוק שואו: "היחס של מוריניו דוחה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו ידוע כמאמן שבדרך כלל מביא את התארים שלו בעונה השנייה. זה עבד בצ'לסי ובריאל מדריד אבל ממש לא עובד במנצ'סטר יונייטד שהודחה בבושת פנים בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי סביליה וגם לא תיקח אליפות בפרמיירליג. ב-ESPN מדווחים שמוריניו יישאר ביונייטד בעונה הבאה, אבל הרבה מאוד שחקנים ישלמו את המחיר.

עוד בנושא
באנגליה טוענים: ליברפול לא תמכור את סלאח, גם לא תמורת סכום שיא
דידייה דשאן: "אני בטוח שפוגבה לא נהנה מהסיטואציה במנצ'סטר"

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יעזוב בקיץ? זלאטן/רויטרס

מוריניו תקף את שחקניו אחרי הניצחון הלא מרשים על ברייטון ברבע גמר הגביע ועל פי הדיווחים הוא רוצה לגייס בעונה הבאה לפחות ארבעה שחקנים צעירים בגילאי 25 עד 28 כדי לשדרג את הקבוצה. בין השמות שמוזכרים כמועמדים להגיע לאולד טראפורד בקיץ נמצאים דני רוז המגן של טוטנהאם ופרד כוכבה הברזילאי של שחטאר דונייצק. מוריניו, כך על פי הדיווח, מעוניין גם להביא קיצוני התקפי איכותי לקבוצה אחרי שנכשל בצירופו של איבן פרישיץ' בקיץ הקודם, כשגם רפאל וארן מועמד רציני לחזק את מרכז ההגנה של השדים האדומים.

אז מי יעזוב כדי לפנות את המקום? ובכן, יש לא מעט מועמדים וביניהם זלאטן איברהימוביץ' החלוץ הוותיק ומייקל קאריק שפורש בתום העונה. יונייטד גם תהיה פתוחה להצעות עבור לוק שואו, מתיאו דרמיאן, דיילי בלינד ואנדראה פריירה, כשגם מעמדם של כריס סמולינג, אנדר הררה, אנתוני מרסיאל וחואן מאטה לא ברור. עוד שחקן שצפוי לעזוב בקיץ הוא מרואן פלאיני, אותו מוריניו דווקא רוצה, אך זה סירב להאריך את חוזהו וכנראה יהיה שחקן חופשי בקיץ.

מוריניו מאמין שליונייטד יש עתיד מבטיח עם מרקוס רשפורד, סטוק מקטומיניי וגם פול פוגבה, שבשבוע שעבר מלאו לו רק 25 אביבים. מי שמעמדם יציב ואיתן בקבוצה הם דויד דה חאה השוער המצוין ורומלו לוקאקו החלוץ שנרכש בקיץ וכבר כבש 14 שערי ליגה העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרקוס רוחו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
אל תכסח אותו. רוחו/רויטרס

* עוד ביונייטד: בלם הקבוצה מרקוס רוחו טוען שכשהוא שמע שאלכסיס סאנצ'ס חתם הוא אמר "הו לא, פאקינג לעזאזל". רוחו הארגנטינאי לא הסתדר עם אלכסיס הצ'יליאני במהלך המפגשים שלהם במסגרת בינלאומית, והודה שהוא לא התלהב מצירופו.

"אלכסיס הוא שחקן מצוין, אבל לא התחברנו על המגרש", אמר רוחו, "בכל פעם ששיחקנו זה מול זה, בין אם זה במסגרת בינלאומית או כשחקן יונייטד מול ארסנל, הייתי בועט בו כהוגן, והוא עשה לי אותו דבר. בנוסף, גם הייתי מעליב אותו, והוא היה עונה לי... אז כששמעתי שהוא מצטרף ליונייטד אמרתי 'אוי לא פאקינג לעזאזל, הבנאדם הזה עומד להיות פה'".

כמו כן רוחו ציין שז'וזה מוריניו הזהיר אותו. "ז'וזה בא אליי ואמר לי, 'אנחנו עומדים להחתים את אלכסיס, אני לא רוצה שתכסח אותו באימון מחר', והתחיל לצחוק".

* כמו כן, בקבוצה עוסקים לא מעט ביחס של מוריניו ללוק שואו. השחקן בקושי משותף, והוחלף במחצית במשחק של יונייטד מול ברייטון וספג ביקורת פומבית מהמאמן. "לא הייתי מרוצה מהיכולת שלו", אמר מוריניו. מקורב ללוק שואו צוטט כאומר: "היחס של מוריניו ללוק הוא פשוט ביזיון. אם יש לו בעיה איתו, הדבר ההגון לעשות הוא לשמור על זה בתוך הקבוצה. אם התעללות כזאת הייתה קורית בכל מקום עבודה אחר, זו הייתה עילה לפיטורים. זה דוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully