וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הניצחון יצא מהלב של דרושאפקה, זה היה ערב מיוחד"

המאמן התמוגג מה-74:76 הדרמטי של קבוצתו על באיירן מינכן שהעלה את הטורקים ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר היורוקאפ. המאמן המפסיד אלכסנדר ג'ורג'ביץ': "אי אפשר להסביר את מה שקרה בהיגיון"

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
במרחק נגיעה מהגמר. בלאט/GettyImages

בעוד מכבי תל אביב מדשדשת ביורוליג, דיוויד בלאט עשה אמש (שלישי) צעד גדול לעבר העלייה לגמר היורוקאפ. זאת לאחר שדרושאפקה של המאמן הישראלי נחלצה מפיגור של 23 נקודות בדרך לניצחון 74:76 על באיירן מינכן. סטנטון קיד התכבד בסל הניצחון כשנותרו שבע עשירות בלבד על השעון. בעקבות זאת הקבוצה הטורקית עלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר מפעל הכדורסל השני בחשיבותו ביבשת.

דיוויד בלאט נשמע אמוציונאלי מאוד בסיום כשאמר: "זה היה משחק מאוד מיוחד. הניצחון הזה יצא הערב מהלב של דרושאפקה. ראיתם איזו קבוצה איכותית היא באיירן. יש בה הרבה שחקנים עם עבר ב-NBA וביורוליג, אבל אנחנו במידה רבה של צדק שמנו את הדברים האלו בצד והתרכזנו במה שחשוב באמת". המאמן הישראלי בחר לפרגן לדוגוס אוזדמירוגלו בן ה-21 שעלה מהספסל, תרם שלוש נקודות למאמץ הקבוצתי אך לדברי בלאט הכניס אנרגיות חדשות למשחק. "לא עלינו למשחק מוכנים מבחינה הגנתית במחצית הראשונה. ברגע שדוגוס נכנס למשחק במחצית השנייה הוא שינה הכול מבחינת הקצב ההגנתי שלנו. הוא העלה את רמת האגרסיביות שלנו ואז כל השחקנים האחרים פשוט זרמו אחריו".

עוד בנושא
יורוקאפ: קאמבק גדול ו-74:76 לדרושאפקה של דיוויד בלאט מול באיירן מינכן
מראה שבורה: המשחק שסימל את עונת האשליה של מכבי תל אביב
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 87:73 בחוץ לפנרבחצ'ה

מנגד, המאמן המפסיד אלכסנדר ג'ורג'ביץ' היה המום מאובדן היתרון הגדול במהלך המשחק והכריז: "יש דברים שאי אפשר להסביר באמצעות היגיון. היינו טובים מאוד במחצית הראשונה. אבל פתחנו את הרבע השלישי עם שלושה איבודי כדור. בהמשך עשינו עוד טעויות קריטיות ונתנו להם את האפשרות להכריע את המשחק בזריקה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully