וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: קאמבק גדול ו-74:76 לדרושאפקה של דיוויד בלאט מול באיירן מינכן

הטורקים עלו ל-0:1 בסדרת חצי הגמר אחרי שפיגרו כבר 47:24 לקראת תום המחצית הראשונה. השופטים לא הצליחו לקבל החלטה ולכן העניקו להם את הכדור האחרון, סטנטון קיד קלע שלשה מנצחת

סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה (ימין) עם דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
ווילבקין ובלאט/ברני ארדוב

איזה קאמבק ענק וניצחון מרשים לדיוויד בלאט ודרושאפקה. הטורקים הצליחו לחזור מ-47:24 בבית מול באיירן מינכן ל-74:76 במשחק הראשון מבין שלושה בחצי גמר היורוקאפ כשסטנטון קיד קולע שלשת ניצחון שבע עשיריות שנייה לסיום המשחק ומסדר לקבוצתו 0:1 בסדרה. כזכור, מדובר בסדרה של הטוב משלושה משחקים כשהמשחק השני ייערך במינכן בעוד שלושה ימים. המשחק השלישי, אם יהיה בו צורך, יתקיים ב-28 במרץ באיסטנבול. הטורקים נהנים מיתרון ביתיות בשל העובדה שרשמו יחס סלים טוב יותר בשלב הבתים השני.

אחד האירועים המשמעותיים ואפשר לומר אפילו ביזאריים במשחק התרחש 11.7 שניות לסיום כשבאיירן יצאה להתקפה כשהיא ביתרון 73:74 ואיבדה אותו. בשל חשיבות האירוע, הלכו השופטים אל המוניטור כדי לבדוק של מי הכדור צריך להיות. הם בדקו ובדקו, שוב ושוב, השופט האחראי אפילו קרא לחברו, אבל השניים לא הצליחו להכריע למי לתת את הכדור ולכן החליטו להישאר עם ההחלטה המקורית והעניקו אותו למארחת. דרושאפקה, אגב, ניצחה במחצית השנייה 27:46.

סקוטי ווילבקין בלט אצל המנצחת עם 24 נקודות, כולל 11 מ-13 מהקו ו-7 אסיסטים אבל גם 6 איבודים, מייקל אריק קלע 18 וקלט 11 ריבאונדים, ג'וואן ג'ונסון קלע 15 וקלט 5 כדורים חוזרים וסטנטון קיד קלע 8 וקלט 6 ריבאונדים. את הבווארים הוביל ג'ארד קנינגהאם עם 20 נקודות באחוזים לא מרשימים במיוחד (6 מ-18 מהשדה) כשהוא מוסיף 5 אסיסטים, רג'י רדינג קלע 15 וקלט 7 ריבאונדים, דווין בוקר קלע 12 וקלט 6 כדורים חוזרים.

בחצי הגמר המקביל לא ממש התקשתה הפייבוריטית לוקומוטיב קובאן לנצח 65:82 את רג'יו אמיליה האיטלקית. בריאן קבאלה קלע 16 נקודות שם, כריס באב ופרנק אלג'אר הוסיפו 11 כל אחד כשהאחרון גם תורם 9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully