וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב, תפסיקי לחפש אשמים: חולון פשוט יותר טובה כרגע

רותם דרוב

19.3.2018 / 18:30

אחרי ההפסד הראשון האשימו את העומס, אחרי הגמר את השופטים והפעם הקהל שלנו אשם? הגיע הזמן שהצהובים יבינו שלמרות תקציב גדול פי חמישה, החבורה של דן שמיר טובה יותר. דעה של אוהד חולון

one

שני נצחונות תוך חודש של הפועל חולון על מכבי תל אביב הוציאו את אחד ממועדוני הספורט הכי מעוטרים על גבי הגלובוס למחול שדים. בהפסד הליגה הראשון של הצהובים לחולוניה ביד אליהו, עוד ב-2017, האשמה היתה בשבוע המשחקים הצפוף, ולך תתרכז עכשיו בנמושה מחולון כשיש לך שלושה משחקי יורוליג תוך שבוע. ההפסד בגמר הגביע טרף כבר את כל הקלפים - האשמות שיפוט שעד היום, חודש לאחר משחק הגביע לא קיבלו ביסוס, למרות שמיטב מוחות הכדורסל בתקשורת חזרו על שידור המשחק שוב ושוב וספרו שריקות גבוליות לכאן או לכאן. אולי יש פה אייטם טוב שאפשר להרים, "מכבי תל אביב קופחה על ידי השופטים", אבל לא נמצא כלום.

אני הולך באופן קבוע למשחקים של חולוניה כבר 25 שנה, ומעולם לא ראיתי את מועדון הכדורסל מיד אליהו מתנהג באופן, שאין אלא לכנותו מוזר, היסטרי, על גבול הביזאריות. במשוואה הפשוטה שלהם, כשמכניסים 20 ומשהו מיליון דולר לתוך המכונה, המכונה אמורה לפרק את שלושה וחצי מיליון הדולרים של הפועל חולון, אין אפשרות אחרת. להפועל ירושלים כבר אפשר להפסיד (ואוי לאתוס המכביסטי) כי ירושלים, כמו מכבי, מכניסה גם היא את מליוני הדולרים למכונה, אבל מה קורה כשהמשוואה נתקעת, כשהמכונה לא פועלת? פורס מז'ור, כח עליון.

עוד בנושא

איגוד הכדורסל הודיע: פייר ג'קסון ויו"ר חולון איתן לנציאנו יועמדו לדין
מכבי תל אביב נקנסה, הפועל חולון תידרש להגן על ספסל היריבה
מכבי תל אביב שוקלת להגיש תלונה נגד אוהדי חולון. ספאחיה יינזף

עוזר מאמן מכבי תל אביב טל בורשטיין עם דיאנדרה קיין, ברקע אוהדי הפועל חולון. קובי אליהו
לא קרה כלום שחורג מעוד משחק ליגה לוהט/קובי אליהו

בגמר הגביע אלו היו השופטים שאשמים (אוהדי חולון גם רוצים על הווינר שוט של גלן רייס עבירה של טיוס ששלח שם רגל ויד, אז אל תתחילו) וזה כלל השתוללות וקללות עוד בחצי הגמר מול אשדוד (מילא חולון שמביאים קהל ומסורת, אבל כמעט להפסיד לאשדוד הסולידים?) ועכשיו בהפסד השלישי, הקהל של חולון אשם. תראו, אני לא פה כדי להגן על הקהל שאני חלק ממנו ולטעון שאנחנו מנויי הפילהרמונית. יש משפחות, יש מסורים, יש רגועים, ויש שרוטים מהיסוד, כמו במכבי, והפועל תל אביב או ירושלים (מניתי עכשיו 70% מקהל הכדורסל בארץ) יש אלימות שנשארת בגזרה מסוימת, (נו, אף פעם לא ראיתם את סצנת הכדורסל ב"עיניים גדולות" של אורי זוהר ואריק איינשטיין?) אנחנו לא הבלקן, מקום מוצאו של ספאחיה שטען שקהל אלים כזה הוא לא ראה בחייו (פייי, איזו הרמה לאוהדים של חולון, הכנסת אותנו לליגה של דרבי ביוון) אין באף אולם כדורסל בארץ כנופיות אוהדים חמושות ורעולי פנים שמתעמתים עם כוחות משטרה וגז מדמיע וגם אחרי המשחק בחולון יצאו 5000 איש, אישה וילד וחזרו בשקט הביתה משני מחנות האוהדים.

ברגעים אלו כבר מתפרסמים סרטוני הוידאו מהאולם בחולון, ספאחיה חוזר ממנהרת השחקנים ורץ אל עבר אוהד סולידי של חולון שנופף לעברו במטפחת וקינטר אותו, לא נצפתה אף יריקה. תנו לי לגלות לכם, גם לא תוגש שום תלונה במשטרה כמו שמכבי תל אביב מאיימים, כי לא קרה כלום שחורג מעוד משחק ליגה לוהט במיוחד שבו מכבי מתארחת בדרייב אין או בארנה הירושלמית. דובר מכבי תל אביב רועי גלדסטון אמר אמש "מאמן מכבי נתון בכל מקרה תחת לחצים קשים, אז למה להושיב את אוהדי חולון מאחורי הספסל שלו?" העיניים קוראות ולא מאמינות, מה הלאה? למה לשרוק בוז בהתקפות היריב? למה להפריע עם דגלים וצעיפים בזריקות עונשין? הרי אתם יודעים שהשחקן לא עם אחוזים טובים מהקו.

מכבי תל אביב צריכים להבין שאולי, כרגע, הפועל חולון היא קבוצת כדורסל יותר טובה ויותר מאומנת ממנה, למרות שהתקציב הוא פי חמישה מחולון. אצל הסגולים, רק רוצים לקוות שזה ישאר כך גם בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully