וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הודיע: פייר ג'קסון ויו"ר חולון איתן לנציאנו יועמדו לדין

19.3.2018 / 16:28

תובע איגוד הכדורסל החליט להעמיד את שחקן מכבי תל אביב, יו"ר הפועל חולון והקבוצה עצמה לדין בעקבות אירועי המשחק בין הקבוצות ביום שבת. גארד הצהובים יועמד על "השתתפות בקטטה"

one

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) שהוא החליט להעמיד את יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו וקבוצתו לדין, כמו גם את שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון, וזאת בעקבות אירועי המשחק בין הפועל חולון למכבי תל אביב ביום שבת האחרון. עורך הדין טל אור, תובע איגוד הכדורסל, התייחס לדו"ח השופטים והמשקיף מהמשחק וראה לנכון להעמיד את לנציאנו, קבוצתו, וגארד הצהובים לדין.

ג'קסון הועמד לדין בשל "השתתפות בקטטה" ו"התנהגות בלתי ספורטיבית", בעוד לנציאנו על "העלבת שופטי המשחק", "אי ציות ראש קבוצה להוראות שופטי המשחק", "הפרת סדר" ו"התנהגות בלתי הולמת". הקבוצה עצמה תועמד לדין על התנהגות אוהדיה, שעברו על סעיפי התקנון "התפרעות, תיגרה ותקיפה", "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", "פגיעה על ידי אוהדים" ו-"התפרעות אוהדים".

כזכור, ביום ראשון הודיעה מנהלת הליגה שהפועל חולון תידרש לאבטח את ספסל היריבה במשחק נגד הפועל ירושלים בשל אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב. אם לא תעשה זאת, יוטל עליה היטל בסך 10,000 שקלים לכל משחק ליגה. המנהלת הודיעה על קנס דומה גם על מכבי תל אביב בשל העימותים של דיאנדרה קיין, נבן ספאחיה ופייר ג'קסון עם אוהדי חולון.

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. יוסי ציפקיס
פייר ג'קסון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully